Brunt pullarträns?

Docka

Trådstartare
Jag letar efter ett snyggt och bra brunt pullarträns. Har ni något ni kan rekomendera, eller vet om något bra? Kanske bör nämna att det ska vara till stor häst (skimmel sto). :d
Gärna inte alltför dyrt, inte mer än 1000kr iaf.
Har letat jättelänge men itar inget snyggt, så det vore jättebra om ni kunde tipsa lite;)

Ha de bra!
 
Sv: Brunt pullarträns?

GlennGordon är ju väldigt poulära nu.
Ärdu inte alltför kräsen har ju hööks :angel:
 
Sv: Brunt pullarträns?

Jo, jag har ett Glenn Gordon aachenträns, finns det någon hemsida med nån bild på pullatränsen?
 
Sv: Brunt pullarträns?

SUC50564.jpg

;)
 
Sv: Brunt pullarträns?

Ja... Det är tabacco. Fast inte den ljusa, utan den lite mörkare, lite rödare nästan som den nya prestige golden star har... Fast jag har GlennGordons tabaccofärg på nuvarande Aachenträns och sadelgjord.:crazy:
 
Sv: Brunt pullarträns?

Då passar nog det jag pratade om. Jag har en mörkt tabaccofärgad sadel och det tränset passar precis i färg!
 
Sv: Brunt pullarträns?

Tack för alla svar..:) Men jag vill ha ännu fler, det får också passa bra till marinblå förresten (Luvan) och en till detalj som är lite krävande är att jag helst vill ha "silver"spännen!:crazy:

Här är en bild på hästen förresten:) :
141k0oj.jpg
 
Sv: Brunt pullarträns?

Tycker Hööks pullarträns med strass är så läckert! Men det är väll kanske inte tobacco färgat direkt... Det har nog silver spännen vill jag minnas...
Annars kan jag tipsa om ett pullarträns från börjes :eek: hm.. tror det heter leon eller nått sånt. Nosgrimman och pannbandet är typ lite vågigt eller så... Skitsnyggt! Jag har ett sånt på min ponny och de är kanonbra! :love:
 
Sv: Brunt pullarträns?

Har Glengordon till min ponny som är skimmel, tycker det är jätte fint! Är dock inte ett pullarträns på bilden men jag har ett sådant också till hästen och jag gillar det jätte mkt!
Digitalabilder1176.jpg

(ps. det är min syster på bilden ;) )
 
Senast ändrad:
Sv: Brunt pullarträns?

Henri de Rivel har också jäkligt snygga träns, men vet ännu inte hur passform eller kvalité är. Det finns inga kompletta träns med pullarnosgrimma att köpa, men man kan köpa ett träns med aachen på och så "pussla på" med en separat HdR pullarnosgrimma.

Aachenträns HdR i brunt, med mässingsspännen. Säljes komplett med gummitygel.
737013.JPG



Pullarnosgrimma, bild på den finns dock end. i svart. Men du ser ju modellen i af.
737603.JPG


Tycker i af HdR tränsen är supersnygga!! Har tyvärr hittills inte hittat någon butik i mitt närområde som säljer dom, dom fanns inte heller på strömsholm vad jag kunde se :(. Men jag funderar på om jag skulle be en lokal ridsportbutik som är åf. för Hansbos produkter, att plocka hem ett träns åt mig. Dessutom är det i din prisklass!
Tränset kostar i af 500-600:- tror jag, nosgrimman vet jag inte vad den kostar, men lär väll inte vara så jättedyr då heller.
 
Sv: Brunt pullarträns?

Chétàk :) Har ett som vi fick med våran första häst för ungefär sex år sen och det är så himla fin kvalité på det.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
580
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 924
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 073
Senast: iNTOHiMO
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp