brunt träns med gula sömmar!

linzan

Trådstartare
Nån som vet var man kan hitta ett sånt under en tusenlapp? Vill ha det från stubben men har inte råd *suck*
 
Köpte ett från Willab för några år sedan det kostade under 500.-. Vet att det finns kvar några i "min" ridsportaffär i Jönköping.
 
Jag undrar om det inte kostar runt 1000:- på börjes...
Annars har Zaldi på Eko:- 945:- för ett Pullarträns utan tyglar iofs... Eller ville du ha billigare än runt 1000:-?
 
Okej, jag vill ha med vanlig nosgrimma! Kostar det bara 1000 på börjes? vill inte ha nåt annat än det med gula sömmar :)
 
Hej!

Är det "Stübben 191" du menar? Hmmm... det kostar ju närmare 2000 kr på Hööks tyvärr... :(
Diana-tränset är lite billigare på Hööks om du kan tänka dig att gå ett par hundralappar över tusenlappen, det kostar 1249 kr där (1295 kr på Börjes). Men det ser inte ut att ha gula sömmar...:crazy:

Jag har dock sett träns med gula sömmar någon annanstans, men jag undrar bara vart... :crazy: Jag ska undersöka saken och se om jag kan hitta det igen.
 
ja det är de jag menar, o jag ger inte 2000 för ett träns, är för snål för det *ler*
Diana vill jag inte ha, tycker att det är rätt fult, iaf skulle det vara det på min pålle! vore jättesnällt om du berättade vad du hade sett det andra när du kommer på de :)
 
Jag vet att Börjes tingsryd hadde ett sånt för ett par år sedan. Jag köpte själv ett sånt 299kr("kopia" av stubben tränset tror jag) tror jag att det kostade. Tyverr så blev det stulet*suck*
 
Åh, precis vad jag letar efter. Brunt träns med gula sömmar.

Tycker Stübbens ponnyträns Athena är bara så fint, men det finns ju bara i ponny stl http://www.hooks.se/Butik/assets/Mallar/mall6.asp?OrderId=398623358&pf_id=SE-50052&dept_id=SE-. Ingen som vet om det någonstans finns i större storlek? :crazy: Jag gillar verkligen när den där käkremmen sitter "löst".

Här är det större tränset med gula sömmar http://www.hooks.se/Butik/assets/Mallar/mall6.asp?OrderId=398623358&pf_id=SE-50012&dept_id=SE-. Inte alls lika fint i mitt tycke.

Nä, jag vill verkligen ha Athena, kanske kan banta ner araben i ett ponny-träns? :angel:

En i stallet har ett Stübben träns och lädret är helt otroligt mjukt och fint. Ska försöka samla ihop till ett sånt träns någon dag. Fast jag vill ha ett förstorat Athena :smirk:. Ingen som vet nånstans där som säljer mera Stübben träns? För att det tjejen i stallet har ser ut som ett tabacco färgat Athena lite, med lös käkrem och allt, men är säkert i stl full.

Kanske någon som vet tips på nått liknande träns med gula sömmar, för en lite mindre peng?
 
Fast nu kom jag på att Athena inte alls har gula sömmar, men det är lika fint ändå :love:
 
Hejsan linzan!

Jag har tyvärr inte haft så mycket tid över till research, men ville bara säga att jag inte har glömt bort vad jag åtagit mig! :smirk:

Eftersom det var någon här som nämnde något om ett träns på Hööks som kostar 500 kr. Kanske är det Horseheadtränset på sid. 40 (i katalogen) för 529:-? Det ser ut att ha gula sömmar men jag är inte säker, det är svårt att se på bilden. Men det ser nästan ut att vara det - [bild]http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/50552.jpg[/bild].

Jag hittade också ett vitfodrat träns med vita sömmar om det skulle vara intressant. Det finns på sid. 36 och kostar 329 kr. Bild -> [bild]http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/50233.jpg[/bild].

Dessvärre liknar inte något av dessa "191-tränset", dom finns heller inte i den gamla hederliga bruna färgen. :crazy:

Så jag spanar vidare i mån av tid! :)
 
Hmmmm... Vet inte om bildlänkarna riktigt blev som jag hade tänkt, går det inte att klicka på dom så är det bara att använda klipp och klistra-verktygen. :p
 
Sv: brunt träns med gula sömmar!

Finns ett från Claridge House på Hööks. Kostar runt 500,-. Jättefint, men min häst klär bättre i svart :crazy:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
578
Utrustning Nu har jag för 3e gången på lite över 3 år blivit lurad på ett rundsytt brunt träns från 3 olika svenska nätaffärer... 👿🤬😡 Så finns det...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: palle
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Konstigt simsätt
  • Hat
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp