BSAVA manual of exotic pets

gul_zebra

Trådstartare
Någon som läst den? Vad tyckte ni om innehållet?

Har lånat den från gamla skolan nämnligen och nu ska böcker lämnas tillbaka och jag funderar på att köpa den från skolan. Jag har dock inte läst hela än så jag vet inte riktigt hur jag ska göra på den punkten... Så jag tänkte att jag köper helt enkelt om den är bra. Så, vad tycker ni?

Det är alltså denna det handlar om.

P

pippi27

Sv: BSAVA manual of exotic pets

Japp, helt klart värd att köpa!
Har läst den, tyvärr ville hon som ägde boken ha tillbaka den :confused: :p

gul_zebra

Trådstartare
Sv: BSAVA manual of exotic pets

Hehe :D

Suck, hörde med skolan (blev lite väl dyr som ny) men de som vanligtvis tar 200 kr tog 1000 kr för den. Herregud säger jag bara, precis som allt annat då - mycket dyrare än man kan få de nya! :eek: :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har funderat på något miljövänligare än kattsand till katterna, och när vi var ute och handlade hittade vi en låda med gallergolv...
Svar
19
· Visningar
1 058
Senast: MJLee
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 894
Senast: Tiger tok
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
24 994
Senast: Unhappy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinter och katt
  • Del II Valp 2022