BSAVA manual of exotic pets

gul_zebra

Trådstartare
Någon som läst den? Vad tyckte ni om innehållet?

Har lånat den från gamla skolan nämnligen och nu ska böcker lämnas tillbaka och jag funderar på att köpa den från skolan. Jag har dock inte läst hela än så jag vet inte riktigt hur jag ska göra på den punkten... Så jag tänkte att jag köper helt enkelt om den är bra. Så, vad tycker ni?

Det är alltså denna det handlar om.
 
Sv: BSAVA manual of exotic pets

Japp, helt klart värd att köpa!
Har läst den, tyvärr ville hon som ägde boken ha tillbaka den :confused: :p
 
Sv: BSAVA manual of exotic pets

Hehe :D

Suck, hörde med skolan (blev lite väl dyr som ny) men de som vanligtvis tar 200 kr tog 1000 kr för den. Herregud säger jag bara, precis som allt annat då - mycket dyrare än man kan få de nya! :eek: :crazy:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: hundtant
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
781
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 136
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 722
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp