Bubblor och petitesser

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck! Jag blir så trött på mig själv ibland. Jag är så hård mot mig själv, dömmer mig hårdare än vad jag någonsin skulle dömma någon annan. Idag körde vi markarbete på hoppningen, fokus på rakriktning och jämn bjudning. Vissa delar gick ju bra men framför allt fick jag inte igenom Zam på vänstersidan. Så istället för att fokusera på att jag fick en ganska bra och jämn bjudning i traven och galoppen är jag sjukt missnöjd med den delen. Jag måste lära mig att släppa det, ingen tjänar på att grubbla över sådana petitesser.

Imorgon är det fredag och dessutom julfest på jobbet. Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska gå eller ej, jag vill men orkar jag? Kommer jag ligga som ett kolli resten av helgen om jag går? Kommer det kännas konstigt att komma dit, vad kommer kollegorna tycka?

Så mycket frågor som bubblar i mitt huvud nu på kvällen. Har inte haft några problem att koppla bort allt under dagen idag. lyssnade på ridpodden när jag var ute å promenerade, när jag cyklade med barnen fick jag koncentrera mig på att inte halka på alla löv och det har inte varit någon stress idag alls. Ändå ligger jag nu i sängen med klumpen i magen.. Ändå har jag mått illa hela dagen. Känner att denna text blir väldigt osammanhängande, ska nog ta och vila lite istället så kanske jag känner mig bättre..
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 107
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 942
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 469
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp