Bucastäcken

aglaonema

Trådstartare
Ni som har bucas utetäcken vad tycker ni om deras sätt att sätta fast dom framtill? Lite fundersam över det då dom inte knäpps som andra utetäcken riktigt.
 
Puttar upp denna tråden lite. Har ett Irish turnout som har det där lilla magnetspännet förutom t-spännet (t.ex Freedom har bara t-spänne).

Jag förstår dock inte riktigt vad magnetspännet fyller för funktion, någon som vet?

I övrigt uppskattar jag verkligen enkelheten. Inte för att det är så mycket krångligare med två snabbknäppen, men.. ja :D
 
Puttar upp denna tråden lite. Har ett Irish turnout som har det där lilla magnetspännet förutom t-spännet (t.ex Freedom har bara t-spänne).

Jag förstår dock inte riktigt vad magnetspännet fyller för funktion, någon som vet?

I övrigt uppskattar jag verkligen enkelheten. Inte för att det är så mycket krångligare med två snabbknäppen, men.. ja :D

Står såhär bucas hemsida
SNAP-LOCK
Snap-lock magnetic closure help keep you Bucas rug secure on your horse. It eliminates the use of Hook & Loop closures on the chest making it a more comfortable fit for your horse.

Så det är istället för kardborreband i bogen som det är på många andra täcken
 
Puttar upp denna tråden lite. Har ett Irish turnout som har det där lilla magnetspännet förutom t-spännet (t.ex Freedom har bara t-spänne).

Jag förstår dock inte riktigt vad magnetspännet fyller för funktion, någon som vet?

I övrigt uppskattar jag verkligen enkelheten. Inte för att det är så mycket krångligare med två snabbknäppen, men.. ja :D

Hela skillnaden tycker jag! Täcket ligger perfekt omlott alltid. Ingen kardborre som dras upp lite i ovankanten osv. Gillar verkligen just det enkla bogspännet och den perfekta omlottknäppnigen som blir av snap!
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som lagat utetäcke med gott resultat? Hur? Har för några v sedan köpt nytt täcke till häst. Valde att betala lite mer än...
Svar
19
· Visningar
1 199
Senast: skiesabove
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
826
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Blev fundersam av rasvalstråd och undrar vad du hsr kompromissar med i val av ras på din hund? Vilka egenskaper var viktigast och vilka...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 729
Senast: Vovve
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
488
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp