Bukefalos 28 år!

E

Eccentric

Jag är sugen på att skaffa mig en liten Buddha-staty, just för att jag tycker de är vackra. Men känns lite konstigt eftersom jag inte är religiös, och än mindre buddhist? Iofs så tycker jag de säljs lite överallt, men ändå. Vad tror ni..? Kan man ha en ändå?:o
 
Sv: Buddha?

Jag gillar mycket av det buddistiska tänket :) men är inte helt insatt, ännu :o Jag såg en så kallad laughing buddha, som var så härligt glad, så jag köpte en sådan, som nu står i mitt förnster och lyser i sin bronsfärgade metall när solensstrålar träffar den.

Så vill du ha en så varför inte :idea:
 
Sv: Buddha?

Jag gillar mycket av det buddistiska tänket :) men är inte helt insatt, ännu :o Jag såg en så kallad laughing buddha, som var så härligt glad, så jag köpte en sådan, som nu står i mitt förnster och lyser i sin bronsfärgade metall när solensstrålar träffar den.

Så vill du ha en så varför inte :idea:

Ja, jag är lite inne på en laughing buddha, de är ju bara för härliga!
Nu fick jag lite push, ska nog våga mig på en i alla fall :)
 
Sv: Buddha?

Du tycker det? Så jag behöver inte känna mig helt dum då om jag nu köper en?:D
Javisst. Själv hade jag tänkt hänga Koranverser på väggarna, det har bara inte blivit av. Det är tydligen jätteinne med "sådana" inredningsdetaljer nu (har jag noterat, mest för att jag själv är så himla religionsintresserad).
 
Sv: Buddha?

Jag har en i trädgårn, tycker den passar så bra in i "harmonin" bland blommorna!
 

Liknande trådar

L
Mat Först så förlåt om dethär är en lite konstig fråga! Men jag bara skulle tycka att det var intresant att veta hur andra tycker. Men om ni...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 455
Senast: LiviaFilippa
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 636
Senast: mars
·
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 164
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 364
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp