Bugg och säkerhetsuppdatering av forumet

Nu är forumet uppdaterat till senaste version. Det handlar nästan uteslutande om mindre buggrättningar och det bör därför inte märkas några egentliga skillnader jämfört med innan.
Som vanligt tar jag tacksamt emot rapporter om något ser konstigt ut eller inte verkar fungera som det skall.
 
@Gunnar: Idag har Bukefalos varit enormt segt, både på datorn och på mobilen. Jag har rensat webläsaren som är uppdaterad (Firefox på båda) men det hjälper inte. Bukefalos är den enda sidan som segar också, i övrigt har det fungerat bra att surfa.
 
För mig är Buke fortfarande jättetrögt jämfört med alla andra sidor.
 
Det ser ut som det skulle kunna vara ett problem som kommer och går, jag tror inte det är kopplat till uppdateringen egentligen.
Skall fortsätta undersöka, skriv gärna här om det går normalfort eller långsamt, när/om det skiftar.
 
Går fruktansvärt långsamt och segt idag. Endast bukefalos som är så här långsamt för mig, alla andra sidor fungerar normalt för mig.
 
Extremt segt. Helt olidligt. Skulle vilja kolla de notiser jag fått men pallar nog inte att vänta så länge.

Allt annat funkar.
 
Extremt segt. Helt olidligt. Skulle vilja kolla de notiser jag fått men pallar nog inte att vänta så länge.

Allt annat funkar.
-
Försökt posta två gånger nu. Testar en tredje gång.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 491
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 319
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 586
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp