Buggrättningsuppdatering av forumet

Jag kommer snart genomföra en uppdatering av forumet, det handlar om rättningar av ett antal buggar.
Antagligen kommer det inte märkas några större skillnader när uppdateringen är klar. Forumet kommer inte vara tillgängligt under själva uppdateringen.
 
Nu är uppdateringen genomförd. Säg gärna till om ni hittar något som fungerar bättre nu, eller om det är något som verkar knas.
 
Nu plötsligt kan jag trycka på Gilla och det blir en gilla direkt! Innan när jag tryckt gilla har det inte hänt något förrän jag gjort ett aktivt val med ikonerna. Nu ska jag bara bli av med vanan att trycka två gånger ;)
 
Nu plötsligt kan jag trycka på Gilla och det blir en gilla direkt! Innan när jag tryckt gilla har det inte hänt något förrän jag gjort ett aktivt val med ikonerna. Nu ska jag bara bli av med vanan att trycka två gånger ;)
Jag utgår ifrån att du har en iPhone, tänkte att den fixen kanske skulle upptäckas först.
Apple ändrade något och nu har forumprogramvaran hittat ett sätt att komma runt det, så det fungerar lika som på android.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Kommer genomföra en uppdatering av forumprogramvaran snart, det handlar framförallt om buggrättningar. Förhoppningsvis fungerar allt...
Svar
5
· Visningar
380
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 364
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 849
Senast: Wille
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 460
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp