Bukare i Karlstad??

LindgrenV

Trådstartare
Jag verkar ju uppenbarligen åka på turné nu i slutet på sommaren :angel:

Pappa frågade precis om jag vill följa med till Karlstad och kolla på hockey på fredag. Jag själv är dessvärre inte överdrivet intresserad av just hockey, men jag tänkte att det kanske finns någon liten social bukare eller två som vill köra på minibuketräff? Klart man passar på när man har gratis skjuts liksom :p

Jag kommer i så fall vara där mellan typ 19-22 (då hockeymatchen är). Så ja, någon som vill hitt på nå? :bump::bump:
 
Sv: Bukare i Karlstad??

Jadå, jag kan kolla hur länge djuren är ute i stadsparken.
Och bio är ju egentligen ett rätt tråkigt sätt att umgås, men jag har inte sett Despicable Me 2 än :angel:
 
Sv: Bukare i Karlstad??

Det har inte jag heller gjort, och jag vill jettejettejettegärna se den :D :love:
 
Sv: Bukare i Karlstad??

Jag tror att jag är ledig på fredag och följer gärna med på något isåfall! :)
 
Sv: Bukare i Karlstad??

Gud vad negativt det lät :p

/Karlstad-bukare som antagligen hoppar denna träffen, lite fullspäckad vecka:p

(blåbär: Jag kommer dock stå utanför dit hus och skrika på lördag, lillerrudsdagarna ftw! Polishundsuppvisning vid 14)
 
Sv: Bukare i Karlstad??

Ja, vad roligt! :D
Jag ska på DP-träff hos uppfödarna på lördag och ska tävla agility i Arvika på söndag, men när jag inte är på rymmen så kommer jag vara hemma eller på skolområdet :)

Och Lindgren:
Jag sladdade på tangentbordet, det ska såklart vara helt enkelt och inte helst enkelt :D
 
Sv: Bukare i Karlstad??

Jag zumbar till 18:15, men sen vill jag ju hem och duscha och byta om och äta och greja... :cautious:
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 280
Senast: alazzi
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 330
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Tja, ni som känner mig från AoH vet att det blivit ett antal rasvalstrådar genom åren :p (vilket faktiskt varit till stor hjälp, jag...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: snorp
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: Sofiiiia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp