Buke är inte mobilanpassad längre...?

Cherarriduracell

Trådstartare
Minns inte exakt när det började men sedan någon dag eller två tillbaka har jag inte mobilanpassad sida längre utan får zooma omkring på datorversionen... Är det jag som kommit åt någon inställning (hur får jag mobilanpassad sida igen?) Eller är det någon bugg i själva sidan?
 
Nevermind, hade buke öppet på fler flikar och stängde den med datorversion och nu är buke mobilanpassat på första fliken. Fattar inte vad som hände dock
 
Det finns inte två olika versioner av sidan utan sidan skall vara responsiv och ändrar utseende efter hur många pixlar bred skärmen är.
Vet inte riktigt vad du råkat ut för, någon annan kanske vet.
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: bettysmatte
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 314
Senast: sjoberga
·
Hundhälsa Min tik började löpa (första löpet) den 16/1. Efter tio dagar slutade hon blöda. Nu nästan en månad efter löpet började så har...
Svar
10
· Visningar
564
Senast: Dillen
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp