Bukefalos 28 år!

mackan

Trådstartare
Vet att många frågat tidigare men återigen : när kommer en App För bukefalos ?
Det är lite dackefejd att hela tiden logga in via mobilen och knappa in lösen trots att man kryssat i ruta förbli inloggad osv ... Samt hela formatet ?
 
Sv: Buke App

Behöver inte logga in varje gång? Men en app eller mobilanpassad sida vore bra! :)
 
Sv: Buke App

Tre procent av tiden förblir man inloggad trots ikryssningen . Resten är det logga in manuellt . Every second :)

Mobil version för format i övrigt känns klokt a la 2013? Vad är planer/aspiration ?
 
Sv: Buke App

Skulle också gärna vilja ha en app:)!

Men det där med att logga in hela/nästan hela tiden känner jag inte alls igen:confused:. Jag surfar inte jätteofta med mobilen, men de gånger jag gör och går in på buke är jag alltid inloggad. Ingen skillnad mot när jag använder datorn alltså.
 
Sv: Buke App

För mig funkar det att stanna inloggad enstaka dagar . Andra får jag logga in hela tiden oavbrutet .
 
Sv: Buke App

Är alltid inloggad och pekofånen ställer lätt in sig så allt platsar. Och ändå har jag lågbudgettelefon. Men det är klart, för de som gillar appar så torde en buke-app vara det ultimata.
 
Sv: Buke App

Jag har mina prenumerationer inlagd som ett bokmärke i min webläsare - skitsmidigt! Kommer direkt till mina trådar och det uppdateras utan problem och jag är inloggad hela tiden.

Men formatet på buke hade nog kunnat vara smidigare i någon form av app gissar jag (jag kan tex knappt skriva inlägg, fönstret anpassar sig inte till min lilla skärm på min xperia active). Men jag kan inte så mycket om sådant :p
 
Sv: Buke App

Du kanske har någon annan app eller något som rensar kakor. Något är rimligen annorlunda på din telefon då de flesta (nästan alla) fortsätter vara inloggade.

Som gammeln nämnde här uppe är det som jag ser det nästan redan omodernt med appar, responsiv design är det som gäller nu.

Bättre möjlighet att göra det man vill från en mobiltelefon är något jag velat ha länge.

Det som ställt till det är det faktum att jag har varit på väg att byta forumplattform i flera år, men de som gör plattformarna har på olika sätt misslyckats med att leverera något som är speciellt mycket bättre än det vi har idag. Jag har därför även väntat med mobilanpassningen då jag riskerat att först införa ett system för att sedan kanske tvingas byta till ett annat. I backspegeln, om jag vetat att det skulle ta så här lång tid skulle jag självklart gjort det för länge sedan.

Nu är det återigen så att jag hoppas byta system inom 6 månader, jo jag har nog sagt detta tidigare några gånger, men jag hoppas kunna lösa detta då.

Det sätt jag helst skulle vilja lösa det på är via responsiv design och inte via en app. Men någon typ av bättre mobilanpassning bör det i alla fall bli.
 
Sv: Buke App

Har aldrig råkat ut för att jag blir utloggad, spelar ingen roll om jag stänger av safari eller telefonen, nästa gång är jag ändå alltid inloggad. Låter som sagt som att du har någon inställning eller så som rensar dina cookies?

Annars håller jag med om att en app, eller ännu hellre en mobilanpassad variant av Buke vore toppen! :)
 
Sv: Buke App

tack för svar. Jag ska titta på inställningarna, men inlogg funkar på alla andra ställen så känns lite märkligt.

tack i övrigt för svar ang. resten.
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 575
Senast: Gunnar
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 052
Senast: Habina
·
IT & mobiler Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :) Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal...
Svar
1
· Visningar
452
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Tre bovärdar lade sig i tvättstugandet. Du har ju tagg är inte den programmerad frågar den förste. Vet inte, jag kommer inte in på 23 i...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp