Buke e-fika?

Åh, det låter absolut intressant! Tänker du dig att man har någon typ av app eller liknande för att ha som videosamtal med varandra? Vet att sådant finns men har ingen(!) koll på vilka alternativ som finns, hur de fungerar eller något :D
 
Borde fungera om någon skapar exempelvis ett Teams eller Zoom möte och delar länken med övriga fikadeltagare

Jag sitter i stort sett varje kväll med mina internetspelsvänner på mumble eller skype med mat, fika eller ett *viskar* whisky eller irish coffee-glas i handen o snackar skit. Jättemysigt och som sagt, ena gänget har jag umgåtts en hel del med på medeltidsveckan i Hova och andra gänget har jag varit på Tallinkryssning med :D
 
Borde fungera om någon skapar exempelvis ett Teams eller Zoom möte och delar länken med övriga fikadeltagare
Ja nåt sånt var det jag tänkte isf. Eller om nån har en annan idé.
Det var inte ett så genomtänkt förslag egentligen, bara en tanke som dök upp när jag läste en tråd där en person kände sig lite ensam.
 

Liknande trådar

Mat Med tanke på andra tråden om fikabesvikelser, vad hade ni blivit riktigt glada över om någon tog fram som bjöd på fika? :) Vad är det...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 173
Senast: MCP
·
Hemmet Jag ska flytta och köpa en tvättmaskin till min nya lägenhet. Frågan är om jag ska ha en med inbyggd torktumlare eller inte? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
1 175
Senast: Hoarfrost
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 872
Senast: Stefffie
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
668

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp