Buke-Foto träff.

Tranan

Trådstartare
Undrar om vi inte skulle slänga en ihop en träff här i buke där vi åker någonstans och fotograferar.
Vi behöver inte vara nära varandra eller så, bara att vi är någonstans i mälardalen tänkte jag mig och fotar och snackar och om möjligt äter någonstans. tex Mariefred.
 
30 day photo challenge kan ju annars vara kul med, om det blir för svårt med en träff (tyvärr lite långt för mig med atm :p )

Typ en sån här, fast roligare om du gör en lista själv ;)

20200708_082310.jpg

Sen kan man ju fuska med om man inte har tid att vara ute och fota varje dag, att man kan ta en gammal bild osv..
 
jag bor ju i Mariefred så jag är på :D
Både Hjorthagen, Gripsholms slott och stadskärnan är ju väldigt trevlig :)
Man kan ju även tima in med museumjärnvägens avgångar å fota ångloket, eller testa kakbuffén på Taxinge slott samtidigt som man passar på att fota omgivningarna. Finns både ekorrar, (en inihvetesmassa getingar), griskultingar, statyer och höns.
 
jag skulle väl säga att det bästa är väl att försöka undvika att vara här under helgen om det går. Det är såå jäkla mycket folk och även om det är semestertider så är det lite lugnare under vardagarna. Helgerna har jag helt slutat att ta mig ner till stadskärnan på, sedan maj har det varit hysteriskt mycket folk.
 
jag skulle väl säga att det bästa är väl att försöka undvika att vara här under helgen om det går. Det är såå jäkla mycket folk och även om det är semestertider så är det lite lugnare under vardagarna. Helgerna har jag helt slutat att ta mig ner till stadskärnan på, sedan maj har det varit hysteriskt mycket folk.
Om du vill kan vi vara någon annanstans. och om någon vill följa med har jag tre säten lediga i bilen
 
Om du vill kan vi vara någon annanstans. och om någon vill följa med har jag tre säten lediga i bilen
jag fotar gärna i Mariefred (och omgivningarna) om fler är intresserad.
Men jag är även öppen för andra förslag - Strängnäs och Nyköping har ju oxå trevliga stadskärnor. Rademachersmedjorna i Eskilstuna har jag aldrig varit vid, men de ser trevliga ut
 
jag fotar gärna i Mariefred (och omgivningarna) om fler är intresserad.
Men jag är även öppen för andra förslag - Strängnäs och Nyköping har ju oxå trevliga stadskärnor. Rademachersmedjorna i Eskilstuna har jag aldrig varit vid, men de ser trevliga ut
Jag tycker att vi säger Mariefred!
 
Jag är gärna på men för mig är det någon helgdag som gäller den närmsta tiden. Jobbar nästa vecka och de två följande är jag upptagen av fotokurser mest hela dagarna.
 

Liknande trådar

Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
983
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 406
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 083
Senast: Hajfisk
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp