Bukefalos 28 år!

Buke jojobantar?

Mammas

Trådstartare
Det är så väldigt smalt när jag är hos mina föräldrar. Vet att jag sett någon tråd om detta förut men hittade den inte nu. Hos mina föräldrar jag har IE, hemma har jag Firefox.

Problemet är att när jag visar sidorna för de olika forumen eller i trådar äter reklamen till höger upp hela utrymmet man läser text på. Det blir oerhört jobbigt att läsa i längden. Nu när jag skriver ett inlägg blir det bättre, jag vet inte om det är satt en fast bredd på den rutan som det inte är på forumen och i trådarna? För hemma hos mig är rutan jag skriver i mindre än sidan, det är vitt omkring rutan man skriver i. Här blir det så att man bara ser halva reklamen för att rutan tar så stor plats.

Men man borde ju kunna läsa i trådar och så även fast man har liten skärm? Det ska väl inte spela in? Har 1024x768 bildpunkter på skärmen här precis som hemma.
 
Sv: Buke jojobantar?

Jag har samma problem när jag är hemma och har en liten 12-tumsskärm (gamla iBooken). Då kan jag t.ex. inte använda smiliesarna för att reklamen ligger "över" så jag trycker på reklamen varje gång jag vill använda en smilie.. :(

Jag vet dock inte på rak arm vilken version av Safari jag använder hemma...
 
Sv: Buke jojobantar?

Jag skrev smalt i sökfunktionen och fick upp den gamla tråden i ämnet med en gång.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 320
Senast: jemeni
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 635
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte vad som tagit i Buke på senaste tiden. Har varit hängiven läsare sedan mitten av förra decenniet och medlem sedan 6 år...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
17 544
Senast: Gunnar
·
Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 808
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp