Bukefalos 28 år!

Buke kastar ut mig!

Villasukka

Trådstartare
Buke kastar ut mig när jag "bara" läser i trådar. Alltså måste jag logga in varje gång jag tänker skriva ett nytt inlägg. Varför? Har inte varit så tidigare. Samma dator, samma webbläsare.
 
Sv: Buke kastar ut mig!

Kolla gärna även upp så att klockan på din dator går rätt, jag har för mig att det har ställt till det för vissa tidigare.
 
Sv: Buke kastar ut mig!

Klockan går rätt och jag brukar rensa upp med jämna mellanrum. Men eftersom det verkar vara bara jag som har problemet så kan jag stå ut med det :)
 
Sv: Buke kastar ut mig!

Har samma problem jag också... Dock efter datorbyte, funkade klockrent på förra datorn men inte på nuvarande :confused:
 
Sv: Buke kastar ut mig!

Har du kanske något säkerhetsprogram som blockerar "kakor", det kan ställa till det.
 
Sv: Buke kastar ut mig!

Precis så var det för mig när jag hade en aktiv cookieblockerare. Jag fick lägga till Bukefalos i "säkra websidor som jag accepterar cookies från".
 
Sv: Buke kastar ut mig!

Wosh, den här tråden hade jag glömt :o Nae, mig veterligen har jag inte det. Hur kollar man och om man har det, hur fixar man problemet?
Ska väl nämnas att jag loggas in automatiskt överallt utom just på buke :confused:
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 246
Senast: Daff
·
Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 604
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp