Buke kraschar!

Red_Chili

Trådstartare
Varje gång jag försökt surfa på buke från laptop idag (mac med Chrome som webbläsare) så har buke kraschat. Går jag direkt till någon sida genom att skriva in hela adressen i sökrutan så fungerar det oftast, men så fort jag försöker klicka på någon tråd eller vad som helst så är det tvärstopp.

Ingen aning om varför. Ingen annan sida beter sig så från aktuell dator. Det här inlägget skrivs från mobil, (Android, också Chrome som webbläsare). Från mobilen fungerar allt som vanligt verkar det som.
 
Varje gång jag försökt surfa på buke från laptop idag (mac med Chrome som webbläsare) så har buke kraschat. Går jag direkt till någon sida genom att skriva in hela adressen i sökrutan så fungerar det oftast, men så fort jag försöker klicka på någon tråd eller vad som helst så är det tvärstopp.

Ingen aning om varför. Ingen annan sida beter sig så från aktuell dator. Det här inlägget skrivs från mobil, (Android, också Chrome som webbläsare). Från mobilen fungerar allt som vanligt verkar det som.
Det verkar lite märkligt. Vi får väl se om det är någon annan som har några problem.

Börja gärna med att försöka med att rensa cachen i webbläsaren, då det kanske är något fel som sparats där.
Innan kanske du kan prova med Safari eller annan webbläsare, fungerar det där borde felet ligga hos chrome på något sätt.
Alternativt kanske något konstigt på din dator som ställer till det.
 
Jag har varit inne på Buke från både dator (chrome) och mobil (safari), har inga problem med sidan.
 
Jag har vi ett tillfälle idag råkat ut för att sidan låst sig och jag inte kunnat klicka på något. Ladda om sidan gav inget, men start om webbläsaren funkade och efter det har det hittills inte återkommit. Det har heller inte hänt förut vad jag kommer ihåg. Safari på iPad.
 

Liknande trådar

Bukefalos Får upp detta felmeddelande dagligen när jag går in på Buke genom Chrome och ska kolla mina notiser. Måste klicka på en rubrik först och...
Svar
15
· Visningar
985
Senast: Linta
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 355
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 319
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 485
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp