Bukefalister på radio och tv

strawberrysylt

Trådstartare
Jag har funderat på detta ett tag, ifall man hört eller sett nån bukefalist i radio/tv/tidning... så, har ni varit med nångång? 😃

Jag förstår ifall vissa inte vill gå ut med sånt, men vore kul om nån vill. Jag brukar t ex ofta lyssna på Kvällspasset i P4 och är ingen sån själv som skulle ringa in, men många är ju det som tur är :).
Eller ni har kanske blivit intervjuade för Allers eller nåt? 😊
 
Jag har varit i radio 5 grr under min buke tid 😁
Tidingarna tror jag ett 10 tal gånger 😱
Tv vet jag inte
Intervjuades du inte efter en bomb smällt? Jag misstänkte att det var dig jag såg på ett kort klipp på nyheterna:)

Själv har jag varit med i ett äventyrsprogram på tv sittandes i en gummibåt utför ett fjäll tidigt -90tal.
 
Blev intervjuad på P4-Västmanland för inte så länge sedan ang förkortad arbetstid/semester (tror jag det var O_o). Jo! Det handlade nog om att jobba heltid men bara 6 timmar eller nåt sånt:D
 
Jag har varit med i lokal- och länstidningen 3 gånger under senaste 2 veckorna genom jobbet. Ingenting jag är ett stort fan av dock. Blev lite intensivt nu, men innan det var det många år sedan jag behövde uttala mig till tidningen. TV/radio har jag sluppit i jobbet annars. Jag var dock med i radio ett par gånger när jag var mindre. På Lunarstorm (100 år sedan :laugh:) hade de något som hette "dagens 100 ord" som även var med i radio (i Frank i P3). Där fick jag vara med i radio 2 gånger innan de slutade ha med det i radio :).
 
Varit med i tysk TV och tysk tidning. Ett repotage bara om mig (vilket jag inte gillar, men gjorde journalisten som är en kompis en tjänst) och min utvandring som hängde ihop med Bundesligalaget Werder Bremen, så var med på deras hemsida också.

Sen har jag skrivit ett stort antal artiklar om hästsport och backhoppning i svenska tidningar.
 
Jag har varit med i verkligheten i P3 en gång, fick nåt jädra infall :angel: Ingetning jag ångrar direkt men man blev ju lite outad.
 
Några gånger i lokalradio och lokaltidning. Ett stort "ute-i-busken" reportage i Ridsport för måånga år sedan.
 
Jag har varit i radio och tidning. Och om du är hästintresserad är det inte osannolikt att du har stött på något jag har skrivit.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 015
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 196
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok FÖRLÅT att jag skriver såmycket om sånthär nu! Men det är jätte mycket i mitt huvud justnu pågrund av terapin och andra saker. Men...
2
Svar
31
· Visningar
2 012
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp