Bukefalos 28 år!

Bukefalos fungerar inte via mozilla

AgentCarter

Trådstartare
Hej!
Över helgen har jag haft problemet att bukefalos inte vill öppnas i min standard webläsare mozilla utan jag får söka mig till en anna webläsare. Mozilla har inte problem med någon annan sida och datorn är virusgenomsökt. Har innan i lördags kunnat vara på buke utan några som helst problem.
Det blir så att datorn bara laddar sidan utan att komma någonstans.
Är det någon som vet hur jag ska lösa detta?
 
Sv: Bukefalos fungerar inte via mozilla

Kolla om Adobe flash är av senaste version, 10 tror jag att det var. Nu har jag inte haft dessa problem själv men en bekant fick nya uppdateringar i sin firefox och tvingades då uppgradera flasch för att det skulle funka korrekt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 282
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 538
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Castellini
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 089
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp