Bukefalos fyller 14 år idag!

För ett år sedan lekte jag med färgerna på Bukefalos på födelsedagen.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=973790

För två år sedan uppdaterade jag många delar av Bukefalos och lade in möjligheten att blogga.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=884949

I åj e jA ba eN LaT fjorTiz Å göR i pjinciP typ IngeNting typ ;)
jag hade fuNderINgar På typ att Göra oM alL typ teXt tE fjOrtizzpRÅk, mEn ja ba hoPpa öVEr typ d.... *ler*
http://www.fjortizar.info/

Faktum är att jag hade hoppats på att uppdatera forumet och andra delar av sidorna till en ny version som funnits klar sedan ett antal månader tillbaka.
Tyvärr lever denna nya version inte alls upp till den höga standard jag blivit van vid när det gäller denna forum-programvara.
Jag väljer därför att vänta med denna uppdatering. Eventuellt kanske det är så illa så att jag måste byta till ett helt annat program, om ingen förbättring sker.

Det gamla forumet som vi använder nu fungerar utmärkt tycker jag, men jag har väntat med att uppdatera andra delar av sidorna i väntan på den nya versionen.
Förändringar och förbättringar av andra delar av Bukefalos riskerar att få göras om från början i samband med uppdatering till nytt forum. Detta har tyvärr inneburit att inte så mycket hänt på senare tid.

Jag vill gärna att sidorna hela tiden skall förbättras och få ny funktionalitet så denna väntan är jobbig för mig, samtidigt som jag känner att det helt klart var ett mycket bra val att vänta, många av de som uppdaterat till den nya versionen har drabbats av mängder med problem med missnöjda användare som följd. Detta vill jag gärna slippa.

Ni som ofta tycker att det var bättre förr skall vara glada då sidorna nu är som förr och inte nya och "konstiga".
Men förändring är bra och den kommer :) men det kan dröja ett tag till.

Om det beror på att inget ändras eller på något annat så ökar antalet användare i alla fall.

Förra veckan, vilket är den vecka som jag har de senaste officiella siffrorna från, slogs användarrekord med 113 578 unika användare under en vecka, här på Bukefalos.

Två andra hästsidor som är med på denna externt kontrollerade lista är Tidningen Ridsport med 18 645 unika besökare förra veckan. Den andra hästsidan hade 12 228 unika besökare.
Allt enligt sis-index http://sis-index.se/sis-index/

Jag är glad att vi är så många här och hoppas att vi om ett år är ännu fler och att jag då haft möjlighet att förbättra alla de delar av Bukefalos jag planerat.
Tack för att ni finns här!
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Och ett stort tack till dig Gunnar och moderatorer för allt detta mastodont-jobb ni lägger ner på vårt kära Bukefalos!! :love:

Vad skulle jag (och många med mig) fördriva vår fritid med annars?!
Och snälla, ändra på det ni måste men inte smileysarna! :)
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Oj, grattis Buke :laugh:

tänk vad mycket man lärt sej här under årens lopp
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Hipp hipp hurraaaa! :bump:
Säger som andra, vad skulle man göra utan buke?! :love::bow:

14 år...uj uj vad jag känner mig gammal helt plötsligt :o
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

grattis.jpg
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Det är imponerande vilket bra jobb du gör Gunnar! Jag tycker du är värd din vikt i guld. :bow::bow::bow:

;) Krocket
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra :bump::bump:
Ett stort grattis till Bukefalos och tack Gunnar för det underbara jobbet du lägger ner! :bow:
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

1000-tack Gunnar för Bukefalos! Så mycket jag lärt under mina år här..Du och dina moderatorer gör ett strålande jobb :bow:

Grattis!!!!
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

GRATTIS kära Bukefalos! :bump::banana:

Och tack SNÄLLA Gunnar för att Bukefalos finns! :love:
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

G R A T T I S till Buke !
Jag är ju ganska ny här, men över 113.000 användare (unika)?!!? WOW det är imponerande siffror! (Och lite skrämmande att SÅ många kan läsa det man skriver...)
/Christa
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

Ja tack för ditt fina forum Gunnar! Kan knappt föreställa mig vilket jobb som ligger bakom...
 
Sv: Bukefalos fyller 14 år idag!

G R A T T I S till Buke !
Jag är ju ganska ny här, men över 113.000 användare (unika)?!!? WOW det är imponerande siffror! (Och lite skrämmande att SÅ många kan läsa det man skriver...)
/Christa

Ja, här kan man bli berömd på nolltid! Eller ökänd...;)

GRATTIS BUKE!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 527
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 789
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 735
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp