Bukefalos segare nu än innan omläggningen

M

Moniq

Sitter på seg landsortslina med modem och eftersom det ändå tog lite tid för mig att få upp sidorna märkte inte jag av att det innan omläggningen var segare än vanligt.

Däremot är detta nya betydligt långsammare för mig att få upp än innan omläggningen. Det tar för det mesta såpass lång tid att jag ofta får avstå att gå in på forumen och/eller skriva inlägg - tyvärr
frown.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag tycker det går otroligt trögt även för mig som sitter med bredband. Så trögt att även jag avstår emellanåt
crazy.png


/snurpe
 
Senast ändrad av en moderator:
Även jag tycker att det är SEEEEEEGT!

Sitter oxå på bredband o det tar evinnerliga tider att öppna sidorna.
 
Det är segt här också, sidorna sparas inte och med all grafik tar det ibland flera minuter att ladda en tråd.
 
Håller med.
crazy.png

Fast kanske är det bara extra segt nu för om jag fattat saken rätt hålls det fortfarande på att fixas?
 
Senast ändrad av en moderator:
Nu borde det i alla fall gå fortare än det gjort senaste veckorna, då sidorna legat på en temporärserver.
Tanken är att annonssidorna skall ligga på en egen server för att snabba upp det hela, de har dock inte hamnat på den slutgiltiga servern ännu
smirk.png
 
Senast ändrad:
Kan bara säga att HELA Internet har varit segt de senaste dagarna... Denna dag är ingen undantag så det kanske inte bara är Bukefalos
smirk.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Håller med dig!

Skrev ett eget inlägg innan jag såg ditt. Det är mycket tråkigare nu när det går så sakta.

MVH Kerstin
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Bison
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 580
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp