Bukefolk i dalsland?

Tramptass

Trådstartare
Eller kanske i Vbg/Thn? Finns det fler än jag? Några som skulle vilja ha en buketräff?

Jag flyttade ner "på dal" förra året och har inte lärt känna så mycket folk ännu då det var mycket jobb, kom en bebis och så vidare. Det är inte så många som knackar på dörren heller så då testar jag såklart buke :-)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Här har du en i Färgelanda.........
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Jaa!! Jag är på. Trots att jag inte bor i Dalsland längre. Om du har vägarna förbi Uddevalla/Ljungskile så finns jag här. Vet flera underbara bukefalister i Uddevalla. Även en hel del i den södra delen av Dalsland.
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Bumpo ska du passa dig för....hen är inte riktigt klok :D
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Hörru, inte avslöja mig så. :p och det är helt okej att referera till mig som en hon.

Ts: voff är inte helt normal heller.

Hej Voff. Long time no see. Läget?
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Jag träffar gärna nya människor fast jag har mycket som pågår så är inte alltid översocial :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Det var inte kulheten Voff ifrågasatte, det var klokheten. Och Voff kan eventuellt ha en poäng :rofl:
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Hörru, inte avslöja mig så. :p och det är helt okej att referera till mig som en hon.

Ts: voff är inte helt normal heller.

Hej Voff. Long time no see. Läget?

Nej...jag är inte så jättenormal alla gånger....men jag är snäll :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Eller kanske i Vbg/Thn? Finns det fler än jag? Några som skulle vilja ha en buketräff?

Jag flyttade ner "på dal" förra året och har inte lärt känna så mycket folk ännu då det var mycket jobb, kom en bebis och så vidare. Det är inte så många som knackar på dörren heller så då testar jag såklart buke :-)

Men var finns TS då? :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

TS är kvar i sitt lilla hus utanför den fantastiska orten Mellerud :p. (det där med fantastisk går att diskutera ordentligt!)
Men...hon har bil och vet hur den fungerar ;).
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Ja men då är du ju inte långt borta!

Säg till om du vill lufta bilen och se metropolen Färgelanda :D
Här finns inte mycket men du kan få kaffe och promenadsällskap. PM:a om du vill :)
 
Sv: Bukefolk i dalsland?

Voff, det vet du väl att Färgelanda är världens mittpunkt. :rofl:

Ts: vill du lufta bilen ännu mer så finns jag som sagt i Uddevalla.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 937
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 664
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 154
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 224
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp