Bukes åsikter....

Orkade inte ens se klart hela. Vem ska man locka till banorna med en sådan reklam? Bättre att vinkla det åt något som familjen kan göra tillsammans t.ex.
 
Gissar att det är organisationen som jobbar med Elitloppet som tagit fram denna och inte ATG. Produktionen (manus och teknik mm) ligger för långt ifrån deras vanliga nivå. Har jobbat med dem (ATG) tidigare och de har bättre förståelse för kommunikation, så de skulle troligtvis inte släppa igenom något sånt här.
 
Gissar att det är organisationen som jobbar med Elitloppet som tagit fram denna och inte ATG. Produktionen (manus och teknik mm) ligger för långt ifrån deras vanliga nivå. Har jobbat med dem (ATG) tidigare och de har bättre förståelse för kommunikation, så de skulle troligtvis inte släppa igenom något sånt här.
Fast om man orkar se eländet till slut så avslutas det med ATGs elitloppsreklambild så man tror ju att det är ATG som är avsändaren :crazy:

@Luff Något svar på mailen än?
 
Jag kan ju glädja er med att detta spektakel kan bevittnas också i andra sammanhang.

Leksands IF har köpt in deras tjänster för att 'höja pulsen' inför sina kvalmatcher för SHL-spel.
Jag är inte hundra på att de tyckte att de med facit i hand fick valuta för sina pengar.

 
Amatörmässigt tänkte jag spontant. Men om målgruppen är ungdomar i yngre tonåren så kan det kanske fungera.

Och uppmaningen är planka in, smuggla gärna in sprit och sup er redlösa :crazy: bara ni kommer på elitloppet :confused:
Är det den publiken ATG vill ha på sina banor? Jag genomled eländet en gång till men jag tycker fortfarande det bara är fruktansvärt dåligt och begriper inte vilken målgrupp det här skulle vara riktat till?
 
Ingen som hört talas om Småstadsliv här? Det är en grupp som håller på med detta, med ett flertal olika karaktärer. De karaktärer i reklamfilmen har problem med spriten även i övriga sketcher. Tror med hög sannolikhet på att reklamfilmen har tagits fram för att rikta sig till deras fans.
 
Och syftet är att folk som har problem med spriten ska gå på elitloppet?
Tvivlar jag på. Det är väl som all annan reklam. De vill nå så många som möjligt. Den här humorgruppen är populär, många kollar på deras filmer på Youtube och de har tom blivit så populär att de säljer eget kaffe... Många som nås då genom deras filmer.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Skola & Jobb Hej alla på buke. Hoppas någon kan ge lite stöttande råd till mig! Läs nedan... Jag har en socionomexamen och valet av den...
2
Svar
25
· Visningar
3 310
Senast: anonymys22
·
Äldre Dagens lunchdiskussion på jobbet: Har ni/skulle ni kunna tänka er att anlita en städerska för att hjälpa till med städningen av ert hem...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
12 466
Senast: Vallmo
·
  • Låst
Hästmänniskan I och med sociala medier är det lättare att kolla upp hästspekulanter för att få en lite bredare bild av denne. Gör ni detta? Gjorde...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
11 477
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp