Bukefalos 28 år!

Bukes klocka går efter

Mammas

Trådstartare
Hej!

Nu har bukeklockan sackat efter igen. Just nu är klockan enligt Fröken Ur online 22:39:30.
 
Sv: Bukes klocka går efter

Om du scrollar längst ner på sidan så står bland annat tid på hemsidan =)
 
Sv: Bukes klocka går efter

Ahaaa så det är därför jag alltid tycker att det ser ut att vara så längesedan jag postade senaste inlägget :D.
Inte konstigt att tiden "försvinner".
 
Sv: Bukes klocka går efter

Den klockan har jag aldrig sett, men märker det när jag skriver inlägg, att de kommer fram fem minuter innan jag skrev det. :D
 
Sv: Bukes klocka går efter

Ledsen att det dröjt, men nu bör det vara ordnat, tack för att ni uppmärksammade mig på detta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: SaraXX
·
Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 630
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 000
Senast: Stereo
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 898
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp