Bukefalos 28 år!

bukes smileys..

S

stjarnfall

hur gör man för att lägga in dom på msn, när jag försöker blir det bara..tomt, där smileyn ska vara :mad: msns smileys är ju asfula, dom kan man inte ha :D

nån?
 
Sv: bukes smileys..

Jag sparar bilderna och sen tar jag skapa engen bild. Men de flesta blir tyvär utdragna och fula:( .
 
Sv: bukes smileys..

dom jag har sparat blir bara konstiga i kvalitén. Men vill du ändå ha med dom så högerklickar du på dom och trycker Spara bild som... sen får du ladda upp dom på msn. För övrigt för att slippa msn: s fula smajlisar så brukar jag gå in på google och söka emoticons. då brukar det komma upp sidor med bra smajlisar.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 288
Senast: gulakatten
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 598
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Jag bor i mittenhuset i en radhuslänga i vår brf. I dagsläget måste jag gå genom huset med ogräs och tex gräsklipparen. Eller över mina...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp