Bukes valvaka del 2 - regeringsbildningen

Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/sd-försenat-elstöd-regeringens-ansvar/ar-AA15jAUj?ocid=winp1taskbar&cvid=ad55676558d94690a96e1691a1807e17

Någon som är förvånad att när det passar så har SD naaaaturligtvis inget att göra med regeringens misslyckande.
Det var just sådant här som jag befarade, när SD "fick bestämma politiken men slapp undan ansvar".

De sitter ju inte i regeringen och kan därför slingra sig undan allt ansvar, trots att det är SD som bestämt något.

Usch.
 
Regeringsbildningen är väl rätt överspelad och trots påstötning från moderator skrivs inlägg med nästan bara länkar.
I övrigt verkar det vara en OT. Väljer att låsa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
64 65 66
Svar
1 307
· Visningar
43 323
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
618
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 459
Senast: Sirap
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp