Bukes Valvaka

Vilket parti röstar du på till riksdagen?

  • V

    Röster: 73 18,4%
  • S

    Röster: 119 30,0%
  • MP

    Röster: 54 13,6%
  • C

    Röster: 57 14,4%
  • L

    Röster: 15 3,8%
  • KD

    Röster: 7 1,8%
  • M

    Röster: 44 11,1%
  • SD

    Röster: 23 5,8%
  • Annat/ Blankt

    Röster: 5 1,3%

  • Antal omröstningsdeltagare
    397
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på radions valvaka så länge. Är helt färdig så kommer nog att somna innan det närmar sig en prognos.
 
Det valdeatriktet jag tillhör brukar komma in sent så valet är mer eller mindre avgjorts då. Känns som det kan bli annorlunda i år.
 
Hmm, om man ser på resultatet av hur buke röstar, än så länge, är det inte svårt att förstå varför SD inte har lagt något krut på att betala troll här. Om bara demografin här, speglar demografins åsikter i Sverige...
 
Har SVT igång, vin i glaset och snart kommer sällskap för matlagning. Klump i magen över att så många i mitt land kan rösta på ett öppet rasistiskt parti med drag av fascism och att en del partier är villiga att sälja sin själ.

Jag har en bror i riksdagen för SD och kommer från Jimmieland så jag är van vid att stå ut, får väl bara fortsätta med det men tungt är det.
 
Har SVT igång, vin i glaset och snart kommer sällskap för matlagning. Klump i magen över att så många i mitt land kan rösta på ett öppet rasistiskt parti med drag av fascism och att en del partier är villiga att sälja sin själ.

Jag har en bror i riksdagen för SD och kommer från Jimmieland så jag är van vid att stå ut, får väl bara fortsätta med det men tungt är det.
Jag skulle också haft vin i glaset men haft världens migrän idag så får nöja mig med Pepsi max. 🙄
 
Tycker det är riktigt dåligt av TV4 att presentera sin VALU innan vallokalerna har stängt. Särskilt i år när det är så jämnt. Blir iallafall SVT resten av kvällen, slog bara över en liten stund till TV4 och just då var det den som presenterades.
 
Har SVT igång, vin i glaset och snart kommer sällskap för matlagning. Klump i magen över att så många i mitt land kan rösta på ett öppet rasistiskt parti med drag av fascism och att en del partier är villiga att sälja sin själ.

Jag har en bror i riksdagen för SD och kommer från Jimmieland så jag är van vid att stå ut, får väl bara fortsätta med det men tungt är det.
Jag skulle också haft vin i glaset men haft världens migrän idag så får nöja mig med Pepsi max.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 462
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp