Buketräff a la tjejmiddag - Stockholm

Är det picknick som gäller så rekommenderar jag Stora Skuggan på Norra Djurgården, bra parkeringsmöjligheter för de med bil, en behöver inte köra genom stan. Andra kan åka tunnelbana eller buss till Universitetet och gå därifrån, en promenad på ca 500 meter.

Mtp vädret så är nog inte picknick den bästa idén. Det ska regna en hel del och sedan kommer hösten och kyla.
 
Förhoppningsvis sluttampen av covid-19. Många är vaccinerade och samhället öppnar upp mer och mer både vad gäller återgång till kontor och folksamlingar. Vad tror ni om att dra ihop en buketräff? Beroende på antal osv väger jag lite mellan restaurang, picknick och.. ja. Såna bitar kan vi ju kanske ta när man vet om det är några som sluter upp!

Jag tänker mig att vi kör tjejmiddag, eller kanske tjejlunch. Ja, ni förstår. Tanken är att ses, ha trevligt, hålla avstånd. Kanske borde man ta med grejer att bygga snörtelefoner av så man hör varandra ordentligt? Helt plötsligt blev det pyssel inblandat också!

Well, ska sluta skriva massa goja, är det någon som vill joina är väl den stora frågan? :D
Jag säger kanske 😇.
Kan ju bestämma mig när ni sagt plats och dag 😁.
 
Alltså, jag har gått vilse på Birger Jarls gatan så det måste vara lätt att hitta till! Eller så måste jag ledsagas av någon :D

Jag har gått vilse på Centralen i stockholm, från uppsalatågets perrong till spottringen...
Jag har förvisso gått vilse i Uppsala också, där jag är född och uppvuxen :angel::D

Hakar gärna på, om jag har ork och energi!
 
Jag funderade lite på möjligheter och tänkte att tidigast september vore vettigt. Gott om tid att planera. Är det helger folk har enklast med? Lägger några förslag på datum så får vi se vilka som nappar.

September:
11:
12:
24:
25:
26:
 
Jag funderade lite på möjligheter och tänkte att tidigast september vore vettigt. Gott om tid att planera. Är det helger folk har enklast med? Lägger några förslag på datum så får vi se vilka som nappar.

September:
11:
12:
24:
25:
26:
Jag kan inte svara innan skolan börjar igen.
 
Jag föreslår fredag 17/9 då jag är i Stockholm på exkursion som planeras vara klar kl 16. Kommer ändå behöva ha barnvakt så jag har inte bråttom hem.
 
Jag vill, men har tyvärr lite svårt att förutse hur mina vardagskvällar närmaste veckor kommer se ut.
Så jag får återkomma lagom till "sista svarsdatum" för eventuellt bordsbokning eller så 🙈.
 
17:e är jobbdag för mig så jag får backa på den. Naturligtvis helt ok om ni drar iväg på gallej utan mig när @Ninnurur ändå har barnpassning! :)
 
Tyvärr är 17e rätt svårt för mig också 😐.
Tror jag har svårt överlag annat än Lör-Sön i höst, men jag står gärna över om ni kör en veckokväll 😇.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp