Buketräff Dalarna

Ska vi spalta upp de olika alternativ som finns?

Cicci i Avesta. Stort hus ca 5 km från centrum. Finns övernattningsmöjligheter.
Olina mellan Borlänge och Säter. Små barn så tidiga kvällar.
Ett annat förslag är restaurang någonstans, centralast känns ju Blg eller Falun?
2 pers (3 om det skulle knipa, finns ju golvyta för madrass) kan övernatta hos mig i Mora, fast här är för litet för att ha träffen här i lgh, men finns ju restauranger i Mora/Rättvik också.
Restaurang fungerar för mig, finns även sängplats hos mig efter restaurangbesök. Det är bara svårt just nu med sena kvällar hos oss....

Annars vet jag att @Cicci bor väldigt fint i Avesta.
 
För mig spelar ingen roll. Jag har bil och kör direkt här hemmifrån men behöver övernattning då jag inte kan köra tillbaka samma dygn (för långt)
 
Hur går det med träffplanerna?
Har vi kommit fram till tid och plats?
 

Liknande trådar

Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
665
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 791
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 494
Senast: Enya
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 626
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp