Buketräff Dalarna

Onsdag 28/8 (v 35) vilka kan och vill ses då? 🙋‍♀️

Strawberrysylt
gul_zebra (om modet inte fallerar)
Cicci
Olina

Skulle det krisa om plats att vara på kan det funka hos mig. Vi bor stort men har en 4-åring och en liten 8-månaders bebis så vi har tidiga kvällar 😅🙈
 
Onsdag 28/8 (v 35) vilka kan och vill ses då? 🙋‍♀️

Strawberrysylt
gul_zebra (om modet inte fallerar)
Cicci
Olina
Voff
 
Onsdag 28/8 (v 35) vilka kan och vill ses då? 🙋‍♀️

Strawberrysylt
gul_zebra (om modet inte fallerar)
Cicci
Olina
Voff
Fibusen
YlvaG (lite beroende på var, körkortslös)
 
Onsdag 28/8 (v 35) vilka kan och vill ses då? 🙋‍♀️

Strawberrysylt
gul_zebra (om modet inte fallerar)
Cicci
Olina
Voff
Fibusen
YlvaG (lite beroende på var, körkortslös)
hemlig (om jag törs och om sonen kan följa med (och lite beroende på var med tanke på honom))
 
Vore kanon. Vi har ju iaf träffats förr. Använder fortfarande stativet och ja, det läcker fortfarande :D
Ja precis, att du inte bits vet jag ju om :D
Dårskap! :laugh: Jag blev bara tokig av att få skiten på händerna jämt, hur jävla mycket olja kan det vara i ett stativ liksom?!
 
Jag får hoppa över, har fått förhinder då jag kommit in på en utbildning som börjar just dem dagen.
 
Onsdag 28/8 (v 35) vilka kan och vill ses då? 🙋‍♀️

Strawberrysylt
gul_zebra (om modet inte fallerar)
Cicci
Olina
Voff
Fibusen
YlvaG
Zarmino
 
Det är ju ett tag kvar än, men tiden går ju så sjukt fort...! Så, vart ska vi vara tycker ni, några förslag? :) så man kan kolla kollektivtrafik och ev boka bord nånstans lite längre fram....
 
Det är ju ett tag kvar än, men tiden går ju så sjukt fort...! Så, vart ska vi vara tycker ni, några förslag? :) så man kan kolla kollektivtrafik och ev boka bord nånstans lite längre fram....

Ska vi spalta upp de olika alternativ som finns?

Cicci i Avesta. Stort hus ca 5 km från centrum. Finns övernattningsmöjligheter.
Olina mellan Borlänge och Säter. Små barn så tidiga kvällar.
 
Ska vi spalta upp de olika alternativ som finns?

Cicci i Avesta. Stort hus ca 5 km från centrum. Finns övernattningsmöjligheter.
Olina mellan Borlänge och Säter. Små barn så tidiga kvällar.
Ett annat förslag är restaurang någonstans, centralast känns ju Blg eller Falun?
2 pers (3 om det skulle knipa, finns ju golvyta för madrass) kan övernatta hos mig i Mora, fast här är för litet för att ha träffen här i lgh, men finns ju restauranger i Mora/Rättvik också.
 

Liknande trådar

Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
665
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 801
Senast: Barbabelle
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 498
Senast: Enya
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 639
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp