Buketräff Göteborg

Imorgon är det dags! :banana:
Hur många/vilka kommer? Jag har ju bokat ett bord för nio personer men tycker det känns dumt att hålla ett så stort bord om vi inte blir så många.

Jag väntar utanför. Har schackrutiga Vans och ganska stora glasögon. Borde inte gå att missa 😁

———————-

8/2 18.45
Pinchos Linnégatan

Vi kommer!
@Bapelsin
@Derring-Do
@parellikusken
@miumiu
@Anna
@enough

Jag kommer! Har rosa-ish hår och ser allmänt alldaglig ut :p ställer mig också utanför!
 
Jag återkommer lite senare! Familjegrejer som är lite oberäkneliga, men jag vet framåt lunchtid om jag behövs idag eller inte ☺️
 
Det är ponchos på övre majorsgstan som är pinchos linne väl?? Så jag inte går till fel ställe :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: Sassy
·
Mat Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart. Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå...
Svar
7
· Visningar
597
Senast: Blossi
·
Mat Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra...
Svar
13
· Visningar
1 479
Senast: Sassy
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp