Buketräff Göteborg

Jag skulle vilja med men vet inte om jag vågar :o

Har inte träffat någon tidigare, tänk om alla är mycket äldre än mej, bättre på att hålla igång konversationer? Tänk om jag sitter tyst i ett hörn? Alla verkar så slipade när det diskuteras 🙈
 
Jag skulle vilja med men vet inte om jag vågar :o

Har inte träffat någon tidigare, tänk om alla är mycket äldre än mej, bättre på att hålla igång konversationer? Tänk om jag sitter tyst i ett hörn? Alla verkar så slipade när det diskuteras 🙈

Jag har heller inte träffat någon. Och är livrädd. Hatar okända situationer där jag inte vet vad jag kan förvänta mig. Men jag tror inte någon kommer tillåta någon annan att sitta ensam i ett hörn.
 
Jag har heller inte träffat någon. Och är livrädd. Hatar okända situationer där jag inte vet vad jag kan förvänta mig. Men jag tror inte någon kommer tillåta någon annan att sitta ensam i ett hörn.

Jag har ju haft Buketräff hemma hos mig och det ingen fara. Första gången hade jag träffat en av dem tidigare men vi hade jätteroligt (även om alla var nog lite nervösa först ;)).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: Sassy
·
Mat Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart. Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå...
Svar
7
· Visningar
597
Senast: Blossi
·
Mat Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra...
Svar
13
· Visningar
1 479
Senast: Sassy
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp