Buketräff i Karlstad?

venica

Trådstartare
Vi var ju ett gäng som försökte få till en träff för ett tag sedan och jag försöker fortfarande utöka min umgängeskrets här i stan :) Så, any takers? :D
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Jag är inte senior, men har barn så lägg på 5-10 år på min ålder;)

Jag har ganska fullt i sommar men jag gör gärna något mellan 14.00-17.00 de helgdagar jag har delade turer i jobbet:p
Även annars om det funkar såklart :)

(Jag är inte äkta k-stad bo heller, bor på landet utanför)
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Jag är på :D Jag är dock inte senior och bor i Torsby men jag hänger i Karlstad med jämna mellanrum :p
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Jag jobbar skift, men om det blir en träff och jag till äventyrs skulle råka vara ledig, så är jag gärna med.

/AA
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Suveränt! :up: Jag jobbar mycket udda tider nu i juli men ska vi lägga upp några "förslagsdagar" och se vart vi hamnar? :) Vore kul att ses!!

Sen kom jag på en sak, Kethets (ta inte detta som en "stalkervarning" nu eller så :d ) men jag tror att vi pluggar på samma program!! Receptarie på kau??
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Jag åker till Norrbotten på semester 11 juli och är tillbaka 4e augusti, så planerar ni nåt innan hoppas jag det blir fler träffar i augusti :p
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Jag är också på. :D Kan i princip när som helst. Har lite för mycket fritid nu för tiden. ;)
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Vi pluggade på samma:) Fast jag körde distans, hoppade av i höstas då det blev för mycket att vara föräldraledig samtidigt.
Men börjar nu i Augusti igen:)
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Okej, ja, jag hade för mig att jag hade sett något inlägg här på buke om att du pluggade samma som jag :) Tror att vi hade en labb i organkemi tillsammans en gång också :d

Jättekul att vi är ett gäng som vill ses!! Men vad vill ni hitta på? :) Jag gillar att prata och gå samtidigt, så en promenad runt Karlstad city med efterföljande fika på stan kanske? :d
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Jag missade alla labbar, kanske en annan bukefalist?

KL
Jag gör gärna något den 14/7 och 27/7 mellan 14.00-16.45, är fast i stan utan att känna någon som bor inne i stan...
Annars jobbar jag extremt olika från vecka till vecka så är bättre att bestämma andra datum utan mig :p
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Jag är också karlstadbo och är senior+ :p ...pluggar ni på universitetet så ser jag det från mitt vardagsrumsfönster :D
har också många bollar i luften men passar det så hänger jag gärna på
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Okej, ja då har jag blandat ihop dig med någon annan :P


Men vad säger ni om att ses den 14/7 kl.14:00 torget för en promenad runt centrum + efterföljande fika på något café i stan? :D

Nu ser vi till att ses tycker jag!! Alla som vill kan väl "tacka ja" här på Buke så att ingen av oss behöver stå där själv den 14:e? :)
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Okej, ja då har jag blandat ihop dig med någon annan :P


Men vad säger ni om att ses den 14/7 kl.14:00 torget för en promenad runt centrum + efterföljande fika på något café i stan? :D

Nu ser vi till att ses tycker jag!! Alla som vill kan väl "tacka ja" här på Buke så att ingen av oss behöver stå där själv den 14:e? :)

Beror på om Nesse kommit hem från doktorn...:D
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Okej, ja då har jag blandat ihop dig med någon annan :P


Men vad säger ni om att ses den 14/7 kl.14:00 torget för en promenad runt centrum + efterföljande fika på något café i stan? :D

Nu ser vi till att ses tycker jag!! Alla som vill kan väl "tacka ja" här på Buke så att ingen av oss behöver stå där själv den 14:e? :)

Kan inte :( , kommer hem från Gbg 16.00 då
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Ska vi säga vid "bassängen/fontänen" mellan busshållplatserna? Typ 14:10? :)

Martha: syyyynd!! :(

Lenita: Självklart! Häng på bara :D

Ni andra då, blir ni med? :bump:
 
Sv: Buketräff i Karlstad?

Ska vi säga vid "bassängen/fontänen" mellan busshållplatserna? Typ 14:10? :)

Martha: syyyynd!! :(

Lenita: Självklart! Häng på bara :D

Ni andra då, blir ni med? :bump:

Utan Nesse blir det svårt att ta sig från Forshaga...så vi får se hur det ser ut då...;)
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 839
Hundhälsa Vi har ett helt gäng idioter här i stan som tycker att det är skitkul att gasa upp både a-traktorer, bilar och motorcyklar tills det...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 997
Senast: Lyan
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 451
Senast: Eurydome
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 774
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den siarlösa ulvleken
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp