Buketräff Uppsala

Det går fan troll i buketräffarna. :arghh: Nu har jag fått magsjuka.:yuck: Kommer inte vara i form imorgon.:cry:

Men ni andra ska såklart ses ändå, så får jag boka in igen efter midsommar. Det är bokat i namnet Ellinor. Njut åt mig med!
 
Det går fan troll i buketräffarna. :arghh: Nu har jag fått magsjuka.:yuck: Kommer inte vara i form imorgon.:cry:

Men ni andra ska såklart ses ändå, så får jag boka in igen efter midsommar. Det är bokat i namnet Ellinor. Njut åt mig med!
Det är för att jag ska kunna vara med oxå :D Hoppas att du kryar på dig fort!
 
Vi som blev kvar träffades hos mig och käkade pizza.
Vi hade mycket trevligt.


Ah, hade jag vetat det hade jag varit med. Gillar inte restauranger och högt ljud (därför anmälde jag mig inte) gillar däremot hemmakvällar med trevligt folk.

Tror jag får dra ihop ett gäng till gården i slutet av sommaren, så är jag nöjd.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Efter en diskussion i en annan tråd lägger jag upp en intressekoll för buketräff på Göteborgsoperan Trodde man kunde lägga flera frågor...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: warg
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 686
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 836
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp