Buketräff Uppsala

En liten lista kanske? för att underlätta bordsbokningen sedan?

BUKETRÄFF!

Plats: Gradino, Torkelsgatan 9.
Tid: 11 juni kl 17 (eller är 18 bättre?) och 15 juni kl 17 (eller är 18 bättre?)
Deltagare: Alla som känner att de har tid att sitta och prata till god mat.


Vi som kommer den 11e:
Cattis_e
Habina


@lil-sis, @Kamomilla ni kommer också 11e? Lägg till era namn i listan isf :D

Vi som kommer den 15:e
Habina
Inte_Ung

@Tranan @SiZo @Houdinie ni hade bestämt er för att komma 15e? Lägg till era namn isf.
 
Jag bokar bord, borde räcka om det bokas två dagar innan (dvs 9:e och 13:e). Känns 17 eller 18 som lagom tid? Jag är så van att äta 17 men vet att många föredrar 18. :)
 
BUKETRÄFF!

Plats: Gradino, Torkelsgatan 9.
Tid: 11 juni kl 17 (eller är 18 bättre?) och 15 juni kl 17 (eller är 18 bättre?)
Deltagare: Alla som känner att de har tid att sitta och prata till god mat.

Vi som kommer den 11e:
Cattis_e
Habina

Vi som kommer den 15:e
Habina
Inte_Ung
Houdinie
 
En liten lista kanske? för att underlätta bordsbokningen sedan?

BUKETRÄFF!

Plats: Gradino, Torkelsgatan 9.
Tid: 11 juni kl 17 (eller är 18 bättre?) och 15 juni kl 17 (eller är 18 bättre?)
Deltagare: Alla som känner att de har tid att sitta och prata till god mat.


Vi som kommer den 11e:
Cattis_e
Habina


@lil-sis, @Kamomilla ni kommer också 11e? Lägg till era namn i listan isf :D

Vi som kommer den 15:e
Habina

@Tranan @SiZo @Inte_Ung @Houdinie ni hade bestämt er för att komma 15e? Lägg till era namn isf.
Det var för tjockt med grejs nukommande veckor :).
 
BUKETRÄFF!

Plats: Gradino, Torkelsgatan 9.
Tid: 11 juni kl 17 (eller är 18 bättre?) och 15 juni kl 17 (eller är 18 bättre?)
Deltagare: Alla som känner att de har tid att sitta och prata till god mat.

Vi som kommer den 11e:
Cattis_e
Habina
Kamomilla, gärna 18.

Vi som kommer den 15:e
Habina
Inte_Ung
Houdinie
 
BUKETRÄFF!

Plats: Gradino, Torkelsgatan 9.
Tid: 11 juni kl 17 (eller är 18 bättre?) och 15 juni kl 17 (eller är 18 bättre?)
Deltagare: Alla som känner att de har tid att sitta och prata till god mat.

Vi som kommer den 11e:
Cattis_e
Habina
Kamomilla, gärna 18.

Vi som kommer den 15:e
Habina
Inte_Ung
Houdinie
Tranan
 
BUKETRÄFF!

Plats: Gradino, Torkelsgatan 9.
Tid: 11 juni kl 17 (eller är 18 bättre?) och 15 juni kl 17 (eller är 18 bättre?)
Deltagare: Alla som känner att de har tid att sitta och prata till god mat.

Vi som kommer den 11e:
Cattis_e
Habina
Kamomilla, gärna 18.
@bengall kommer också.

Vi som kommer den 15:e
Habina
Inte_Ung
Houdinie
Tranan
[/QUOTE]
 
BUKETRÄFF!

Plats: Gradino, Torkelsgatan 9.
Tid: 11 juni kl 18 och 15 juni kl 17
Deltagare: Alla som känner att de har tid att sitta och prata till god mat.

Vi som kommer den 11e:
Cattis_e
Habina
Kamomilla
bengall

Vi som kommer den 15:e
Habina
Inte_Ung
Houdinie
Tranan
 
fy, jag har delema!
ska jag gå på buke träffen, eller träffa en tjej som jag är mycket intresserad av men är nästa hopplöst att få till det med, trodde jag tills jag skrev att jag kanske inte kunde komma. då vill hon gärna att jag kommer men vill inte tvingar mig. men jag har ingen lust att vara mer i vän zonen. om jag skulle vara snäll mot mig själv skulle jag gå på buke träffen och försöka senare hitta en annan tjej att vara med än den jag har inte kommit någonstans med på ett bra tag.
 
fy, jag har delema!
ska jag gå på buke träffen, eller träffa en tjej som jag är mycket intresserad av men är nästa hopplöst att få till det med, trodde jag tills jag skrev att jag kanske inte kunde komma. då vill hon gärna att jag kommer men vill inte tvingar mig. men jag har ingen lust att vara mer i vän zonen. om jag skulle vara snäll mot mig själv skulle jag gå på buke träffen och försöka senare hitta en annan tjej att vara med än den jag har inte kommit någonstans med på ett bra tag.
Förstår jag dig rätt om hon inte kunde träffas till du sa att du var upptagen?

Det verkar rätt krångligt med en person det är så svårt att få till en träff med, kan jag tycka.
 
Förstår jag dig rätt om hon inte kunde träffas till du sa att du var upptagen?

Det verkar rätt krångligt med en person det är så svårt att få till en träff med, kan jag tycka.
lite svårare än så är det
det har varit lite svalare tills jag sa det
 
lite svårare än så är det
det har varit lite svalare tills jag sa det
Jag vet inget om situationen, men jag vet att jag hade följt min plan om buketräff om det inte fanns väldigt speciella skäl.
Om hon är något att ha så borde hon hitta någon annan tid ni kan ses?
Såvida hon inte bor väldigt långt bort eller så.
Men ingen här kan bestämma åt dig, speciellt inte eftersom vi inte är insatta i situationen.
 
Jag vet inget om situationen, men jag vet att jag hade följt min plan om buketräff om det inte fanns väldigt speciella skäl.
Om hon är något att ha så borde hon hitta någon annan tid ni kan ses?
Såvida hon inte bor väldigt långt bort eller så.
Men ingen här kan bestämma åt dig, speciellt inte eftersom vi inte är insatta i situationen.
Hon bor en bit bort. och det borde det bästa om jag avslutade allt och sökte mig till en stabilare relation utan så mycket frågetecken. men huvudet är inte alltid rationellt
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Efter en diskussion i en annan tråd lägger jag upp en intressekoll för buketräff på Göteborgsoperan Trodde man kunde lägga flera frågor...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: warg
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 527
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 273
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 103
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp