Buketräffas på utställning?

Sassy

Trådstartare
Någon som ska ställa ut samtidigt som mig?
Götene på söndag
Norrköping 19/10
Göteborg 14/12 ???
Sedan är jag ju på jakt efter norgeutställning, så fort som möjligt, behöver mina CAGPIB så han inte bara går som veteran...
 
hmm, är den 19:e på lördag om en vecka? *noll koll* Jag ska antagligen till Norrköping med min blivande katts uppfödare (= med min svärmor)
 
Jag bor ju inte långt från Götene ju!! Vart i Götene är det ?? Kanske skulle åka dit en sväng och titta på lite fina kissar! :D
 
Folket hus är det. Kommer inte riktigt ihåg var det ligger, men Götene är ju inte så stort :smirk:
 
jo, det verkar vara så. Synd, för jag ska på utställning till samma ställe, men dagen innan..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 988
Senast: Murphy
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 478
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp