Buketräff - Göteborg med omnejd

Jag kan anpassa mig ganska lätt också, men kan redan nu flagga för att veckan 4-10 juni är helt körd pga extremt rolig vecka med konserter, fotboll och grejer. Förutom fredagen som faktiskt är tom. Än så länge ;)



Klart! Jag vet inte vad jag säger ja till riktigt men jag stöttar alla som behöver’t ;)
Att jag får komma på träffen ;) Och ajj miss joo jöö! Vi måste få till den där lunchen/fikan/whatever snart.
Wiiiii :love: Jag tycker du, Svanson och Sambo kan komma hitåt i sommar med. Då SKA jag vara hemma så vi kan hänga i kuvösen :D
 
Att jag får komma på träffen ;) Och ajj miss joo jöö! Vi måste få till den där lunchen/fikan/whatever snart.

Wiiiii :love: Jag tycker du, Svanson och Sambo kan komma hitåt i sommar med. Då SKA jag vara hemma så vi kan hänga i kuvösen :D

Detsamma! Och ja, verkligen. Om vi fjäskar kanske jag får plats och hänga med @Killaloe och gänget också om det blir äventyr av! Svansson och jag är gamla polare och kan säkert dela bagage. Sambon vågar jag inte uttala mig om :angel:
 
v24 är för mig rätt tight, har inlämning på alla mina kurser den 17e och behöver nog plugga röven av mig hela den veckan :eek: Men vi tar ju såklart det som passar alla bäst, i värsta fall får jag väl ta tåget till götet och plugga på resan :D
 
v24 är för mig rätt tight, har inlämning på alla mina kurser den 17e och behöver nog plugga röven av mig hela den veckan :eek: Men vi tar ju såklart det som passar alla bäst, i värsta fall får jag väl ta tåget till götet och plugga på resan :D

Jag har detsamma v 24 därför jag föreslog 25. Men vi kanske kan hitta något annat?
 
Jag blev lite fundersam när jag började läsa tråden eftersom augusti lät otroligt långt fram. Så hoppade jag till slutet och helt plötsligt var man inne på juni istället. Något förvirrad blev jag :D
Jag vet inte om jag vågar. Någon annan som är från Boråshållet? :o
 
Men ska vi ge två förslag då?

V 25.

Tisdag (19 juni)
Onsdag (20 juni)
Ni får gärna komma med andra förslag annars. Blir lätt lite veligt om inget händer :D
 
Glömde ju själv att fylla i. :meh:

Tisdag (19 juni)
Frokennordberg
Ceta
Anna
Machafuko

Onsdag (20 juni)
Frokennordberg
Anna
Machafuko
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp