Buketräff - Göteborg med omnejd

Jag blev lite fundersam när jag började läsa tråden eftersom augusti lät otroligt långt fram. Så hoppade jag till slutet och helt plötsligt var man inne på juni istället. Något förvirrad blev jag :D
Jag vet inte om jag vågar. Någon annan som är från Boråshållet? :o

Jag är :D
Måste se efter hur jag jobbar dessa datum.. Har aldrig varit på Buketräff förr, låter jättekul!
 
@machafuko & co - ska vi inte bara spika den 19/6 då?
Det är ju ändå ett gäng som kan då och så ser vi om det kommer fler som dagen passar för :)

Typ tapas som sist, eller kanske picknick om vädret tillåter?
 
@machafuko & co - ska vi inte bara spika den 19/6 då?
Det är ju ändå ett gäng som kan då och så ser vi om det kommer fler som dagen passar för :)

Typ tapas som sist, eller kanske picknick om vädret tillåter?

Tycker att det låter klokt! Antar att vi kör på eftermiddag-kväll dock så att de som jobbar kan hänga med. Kanske enklare med tapas eller liknande då? :)
 
Det skulle ju helt teoretiskt kunna vara en sån där underbar varm vindstilla sommarkväll, som gjord för Slottsskogen... Ramberget... Saltholmen... :love: Det vore kul, för det är min födelsedag. :)
Blir man inte fler så kanske det inte är så kritiskt att förboka på pub/matställe, utan att man kan göra det med rätt kort varsel typ samma dag, och ha picknick som plan A...?
 
Det skulle ju helt teoretiskt kunna vara en sån där underbar varm vindstilla sommarkväll, som gjord för Slottsskogen... Ramberget... Saltholmen... :love: Det vore kul, för det är min födelsedag. :)
Blir man inte fler så kanske det inte är så kritiskt att förboka på pub/matställe, utan att man kan göra det med rätt kort varsel typ samma dag, och ha picknick som plan A...?

Men, fyller du år då:laugh:

Ja, vi har ju gott om tid så vi kan se någon tid innan hur många som hänger med. Det blir ju ofta en del avhopp närmare inpå också. :)
 
Det skulle ju helt teoretiskt kunna vara en sån där underbar varm vindstilla sommarkväll, som gjord för Slottsskogen... Ramberget... Saltholmen... :love: Det vore kul, för det är min födelsedag. :)
Blir man inte fler så kanske det inte är så kritiskt att förboka på pub/matställe, utan att man kan göra det med rätt kort varsel typ samma dag, och ha picknick som plan A...?

Fira-Snubbelfot-Buketräff! *partytuta*
 
Jag tycker att Pinchos är överlägset för ett större sällskap. Enkelt med beställning och betalning, man kan beställa mer av diverse när och om man vill och framför allt så gillar i alla fall jag att man har lite mer "makt" över hur mycket pengar man lägger själv. På många andra ställen i stan där man kommer som stort sällskap måste man ta någon förbeställd meny för typ 500:- och det tycker inte jag alltid är hållbart.
 
@machafuko och alla andra - jag tog mig friheten att boka bord så vi har några platser prellade, hoppas det var okej! Den kan ju avbokas/ombokas/justeras efter våra behov :)

Bokat just nu för 9 personer på samma plats och tid som sist: Pinchos Götabergsgatan 28A klockan 18:15
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp