bulor vid manken

A

Aniie

jag har nu börjat träna min 3åring mycket från marken och även lite från ryggen och nu så har han fått bulor på sidan av manken. alltså lite längre fram och neråt. vet inte riktigt hur ja ska förklara, men det är i alla fall framför sadeläget . jag undrar om han fått svulnader pg. av sadeln eller om de är muskler som han bygger. han ömmar inte när ja trycker.

hoppas någon har någon aning om vad det kan vara. och hoppas ni förstår på ungefär vart ja menar.

mvh annelie
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 265
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 160
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 428
Kläder & Bli fin Jag har precis köpt ett par nya skor (tyg, med gummisula) och de knarrar när jag går! Eller ja, en av dem gör … Jag har bara provgått...
Svar
7
· Visningar
3 875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp