Bumling som ridhäst

Plantan

Trådstartare
Hej,
Alla som rider Bumlingar, alltså snygga Kallblod, kan ni spetsa öronen!? Vi vet att Bumlingar kan bära upp långa ryttare tack vare Bumlingarnas bumliga kropp! Men hur mycket ryttare blir bra på en Bumling?

Det vore kul att se Bumling-bilder med ryttare, gärna från sidan. Plus den intressanta infon där man får veta Bumlingens ras, mankhöjd och ryttarens längd!

Berätta gärna vad ni gör och hur ni rider er Bumling!

Mosa in massa Bumlingbilder här! Let's go Bumanas!
:banana:
 
Senast ändrad:
Här är jag på min medishäst :)

Hon är en shire och 174 cm i mankhöjd, jag är 175 cm lång. Känns inte jättestor när man sitter på, hon är inte så bred över ryggen och väldigt smidig sett till sin storlek. Rids varierat och tävlas lite dressyr av ägaren (LC/LB). Hopptränar även en del vilket hon älskar och är förvånansvärt duktig på. Hoppad en meter som högst tror jag.
 

Bifogade filer

  • 3B942061-86CE-4B82-84E4-5C1B0DAB88BF.jpeg
    3B942061-86CE-4B82-84E4-5C1B0DAB88BF.jpeg
    174,1 KB · Visningar: 231
Här är jag på min medishäst :)

Hon är en shire och 174 cm i mankhöjd, jag är 175 cm lång. Känns inte jättestor när man sitter på, hon är inte så bred över ryggen och väldigt smidig sett till sin storlek. Rids varierat och tävlas lite dressyr av ägaren (LC/LB). Hopptränar även en del vilket hon älskar och är förvånansvärt duktig på. Hoppad en meter som högst tror jag.
Jättefin häst! Väldigt duktig att hoppa!
Kul att hon tävlas i dressyr, det är ju rätt ovanligt! Ni ser väldigt snygga ut ihop oxå! Tack för bilden!
 

Liknande trådar

Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 937
Hästmänniskan Var nyss ute och red på min lille kille, solen skiner, hästen är jättepigg och det gröna gärdet som vi brukar galoppera på ligger...
2
Svar
35
· Visningar
3 884
Dressyr Frågar här bland alla duktiga, fast jag rider islandshäst. Jag har köpt en ny islandshäst som i grund och botten är mkt välriden (7 år)...
2
Svar
27
· Visningar
4 095
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 368
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp