MissFideli

Trådstartare
Mitt gamla burskynke har jag kasserat, men ska jag ställa Abbie måste jag ju sy ett nytt. Men vad ska jag ha för färg? Köpte ju en Gulliver transportbox som är grå och vinröd (samma som Atlas :crazy:), ska man följa upp på det? Men trist att ha en grå katt i en grå bur. Vad tycker ni passar till min pärla färgmässigt? Hon är ju lila. Har ingen bra bild på henne så ni får klara er med bilder på hennes pappa som ju är samma färg.

CH S*Karl Johan's Damien
Å igen
 
Jag tycker att en mörkare stålgrå kan vara jättesnyggt. Plommonlila kan jag tänka mig också, och vinrött i rätt nyans. Grattis på födelsedagen föresten! :)
 
:bow: :bump: 26-öring blir jag !!

Jag vill ha en ljusare inblandning, hade en mörk vinröd på mitt andra vilket iofs var jättesnyggt men lite dystert. Eller?
 
Vinrött är ju snyggt med silvergrått eller creme. Men eftersom hon är lila kanske silvergrått är bättre, eftersom det får den lila färgen att se varmare ut, eller?? Själv får jag ju akta mig lite för de kalla färgerna, eftersom det kan få fram varma toner i hans päls, vilket är helt fel..

Jag älskar att planera burskynken, men det får väl vänta ett tag, eftesom mitt monster inte ställs ut längre :( Tygaffären här har helt underbara thaisidentyger, och jättevacker kinabrokad. Skulle mer än gärna sy ett burskynke av det... (Nu får det bli en balklänning istället :D)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Lite släktingar till Abbie: Pappa S*Karl Johan's Damien Farfar S*Alway's Echion Farmor S*Nidaslätternas Izza Morfar Provo...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt härmar MissFideli->burskynke Jag ska ställa ut mina kisar fram i vår och tänkte nu sy ett burskynke. Men jag har svårt att välja färg...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp