Busshållplats landvetterhotellet?

Hallonsoda

Trådstartare
Hejsan!

Jag vågar inte riktigt lita på mina skills med google maps och frågar därför här om det är möjligt att åka till Landvetter med västtrafik? Tydligen har de dragit in den hållplats som låg precis vid flygplatsen, men "landvetterhotellet" är kvar. Ligger den hållplatsen på gångavstånd till flygplatsen? Jag ska resa med väldigt liten packning.

Vill inte ta flygbuss om jag inte måste, varningslampan för onödig utgift går på högvarv :p.
 
Sv: Busshållplats landvetterhotellet?

När jag kollar google maps ligger både hotellet och hållplatsen mittemot flygplatsen, så det ska nog inte vara några problem :)
 
Sv: Busshållplats landvetterhotellet?

:D vad gullig du är som dubbelkollade! Jag tycker också att det ser ut att vara ca 200 meter att gå, men som sagt, skulle vara exceptionellt tradigt att behöva ta kostnaden för taxi när man lagt en massa tid på att undvika flygbussen. Gud vilken snåltarm jag börjat utveckla!
 
Sv: Busshållplats landvetterhotellet?

Enligt Västtrafiks reseplanerare är det 600 m från hpl Landvetterhotellet till flygplatsen:laugh:

Kolla den så ser du, där finns t o m en karta.
 
Senast ändrad:
Sv: Busshållplats landvetterhotellet?

Den ligger uppe vid lågprisparkeringen, om jag kommer ihåg rätt. Och som sagt, enligt Västtrafik är det 600 m till flygplatsbyggnaden. Det stämmer säkert, mig brukar det ta mellan fem och tio minuter att gå från parkeringen till avgångshallen.
 
Sv: Busshållplats landvetterhotellet?

Kan rapportera för alla intresserade att hållplatsen är asnära!!! Skillnaden är übermarginell så min plånbok jublar!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp