Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana:

I går hade jag städat och lämnat moppen framme mot en vägg. La sonen på mitten av golvet, när jag kom tillbaxs låg han och sög på moppen :crazy: jättegott!

Lägger man honom på soffan eller sängen så kör han ner huvvet upp med rumpan och plöjer sig fram som en liten bulldozer.
Barn är så jäkla söta :bow:
 
Sv: busunge

marieka skrev:
Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana:

I går hade jag städat och lämnat moppen framme mot en vägg. La sonen på mitten av golvet, när jag kom tillbaxs låg han och sög på moppen :crazy: jättegott!

Lägger man honom på soffan eller sängen så kör han ner huvvet upp med rumpan och plöjer sig fram som en liten bulldozer.
Barn är så jäkla söta :bow:

Oj, vilken tidig och duktig son du har!

Fast nu börjar det jobbiga ;)

Jag hade tur som har en son som inte var så tidig, började krypa när han var drygt 8 månader, sen började jag jobba, så fadern fick se efter yrvädret :angel: . Jag fick de lugna månaderna då man hade tid att fika :)

MVH
/WP
 
Sv: busunge

Hans storebror var likadan. Kröp vid 6 mån och gick vid 9. Dem lyssnar inte det minsta på att pojkar ska vara senare än flickor :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 364
Senast: Björk
·
Övr. Katt Ja, vi har haft vår fina honkatt sen slutet av sep-08 och hon har varit duktig och gått i lådan hela tiden. Hon har haft samma "sand"...
Svar
1
· Visningar
1 481
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp