Butik med badkläder i Gbg

Zpunk

Trådstartare
För flera år sen var jag inne i nån butik i Göteborg som hade fint sortiment av badkläder (säkert underkläder också), men jag har ingen aning om vad den kan ha hetat eller riktigt vart den var någonstans. Typ ”i stan”, vi gick dit minns jag och var även på Arkaden och ngt torg med flera uteserveringar back to back.

Någon som vågar sig på att gissa vad jag letar efter med denna uttömmande beskrivning? 🙈
 
För flera år sen var jag inne i nån butik i Göteborg som hade fint sortiment av badkläder (säkert underkläder också), men jag har ingen aning om vad den kan ha hetat eller riktigt vart den var någonstans. Typ ”i stan”, vi gick dit minns jag och var även på Arkaden och ngt torg med flera uteserveringar back to back.

Någon som vågar sig på att gissa vad jag letar efter med denna uttömmande beskrivning? 🙈
Jag tänker väldigt spontant på Evanette på Södra Larmgatan, som även går under namnet Victoria. Arkaden är ju ganska nära och torget skulle kunna vara Kungstorget eller Kungsportsplatsen alldeles i närheten.
 

Liknande trådar

Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 552
Senast: melen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp