Butiksanställda

Jamtland

Trådstartare
Jag jobbar på Ica- butik, är det någon som har koll på vad som är sagt ang Covid och karens hos butikspersonalen?

Och hur gör ni andra son jobbar i butik när exempelvis era barn är sjuka?
 
Jag jobbar på Ica- butik, är det någon som har koll på vad som är sagt ang Covid och karens hos butikspersonalen?

Och hur gör ni andra son jobbar i butik när exempelvis era barn är sjuka?
Så du har inte fått den infon från din chef? Trodde de hade bättre koll och info.
 
Det bör väl vara samma rekommendationer som för alla andra om inte just din arbetsplats har gått ut med egna riktlinjer. Dvs stanna hemma vid minsta symptom plus 2 symptomfria dagar. Karensdagen är borttagen för alla. Du kan jobba när dina barn är sjuka sålänge du själv är symptomfri.
 
Vi ska vara hemma vid minsta symptom, dvs samma rekommendation som för alla. Karensdagen är ju borttagen för alla.

Är hemma med hostigt barn idag, hon har astma men får inte lämna henne på föris. Kommer vaba.

Vi är en liten butik. För inte riskera att mina kollegor blir smittade och vi måste stänga helt vilket även skulle drabba våra andra verksamheter så ska jag vara hemma om jag misstänker att mitt barn har Corona.
 
Jag jobbar på Ica- butik, är det någon som har koll på vad som är sagt ang Covid och karens hos butikspersonalen?

Och hur gör ni andra son jobbar i butik när exempelvis era barn är sjuka?
Vi får jobba så länge vi inte har förkylningssymptom. Även om anhörig är förkyld.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 679
Senast: Dorinda
·
Fritid Hur tycker ni att personalen ska bete sig när ni kommer in i en butik? Började diskutera detta med en kompis efter att vi varit inne i...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
10 425
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 205
Senast: Enya
·
Småbarn På dotterns förskola har de inga haklappar när de äter och inga förkläden när de exempelvis målar. I början tänkte jag att det kanske är...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 556
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp