Bygelnosgrimma?

B

**BORTTAGEN**

Bygelnosgrimma? :confused: Har aldrig sett något liknande förut! Därför blev jag nyfiken och tänkte höra om det är någon som kan förklara när man använder en bygelnosgrimma? Tillsammans med vanligt tränsbett eller fungerar den ungefär som ett hackamore?

Bygelnosgrimma
 
:eek:

och den otroligt motiverade användningsfunkionen är... :confused: :confused:
 
Sv: Re: Bygelnosgrimma?

:eek:

och den otroligt motiverade användningsfunkionen är... :confused: :confused:


Att bettet ska störas så lite som möjligt, "vanlig remont" ligger ibland i vägen för bettets inverkan. Eller för korrigeringsnosgrimma för hästar som tar käkarna i sidled.
 
Sv: Re: Bygelnosgrimma?

varför har du letat upp en tråd från 2003 och svarat en användare som inte ens finns kvar på sidan..
 
Sv: Bygelnosgrimma?

för att hon äntligen kommit på dess funktion?:rofl:
 
Sv: Re: Bygelnosgrimma?

den här tråden e juh 1000 år gammal...
 
Sv: Bygelnosgrimma?

Vilken jättejättegammal tråd. Speciellt intressant är att bygelnosgrimman står som en kineton när man öppnar den :rofl:
 
Senast ändrad:
Sv: Re: Bygelnosgrimma?

varför har du letat upp en tråd från 2003 och svarat en användare som inte ens finns kvar på sidan..

För att jag kollade i trådar om nosgrimmor, såg efter att den var gammal. Men förlåt om jag svarade, men nu hade ni något att håna.
 
Sv: Bygelnosgrimma?

Det var ju det jag menade, trycker man på länken får man upp en bygelnosgrimma fast det står kineton. Men en kineton är det ju verkligen Inte.

Ops. råkade svara mig själv, men det är till Boj :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: swemale
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 294
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp