Bygga en vagn !

LulePettersson

Trådstartare
Hallå där. Jag har som projekt i skolan att bygga en vagn som min häst ska dra. Men hur gör jag !? Jag kan inte svetsa eller någonting i den stilen. Jag funderar på att eventuellt köpa en flakvagn som jag sedan kan bygga lite på men en flakvagn är ju så dyr! Någon som har tips och idéer kanske? :D
 
Sv: Bygga en vagn !

Måste det vara en vagn eller går det bra med släde? En vedkälke kan man nog få tag på rätt billigt och du kanske kan bygga om den till något sådant här.

Bild hittad på g**gle.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 414
Senast: Lyan
·
Trädgård & Växter Jag har en liten dröm att bygga ett växthus inom ett år eller två. Tanken är då ett växthus på mur som delvis funkar att odla lite i men...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: sthu
·
Träning Hej! Min häst har gått lite till och från under våren och därav tappat mycket muskler + kondition. Men nu är det dags att börja bygga...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Lager
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp