Bygga hundstall

Sandrahorse99

Trådstartare
Hej!

Håller på att planerar inför framtida planer att göra stallet till hundstall vi har ritat upp och håller på att skissa.
Som det ser ut så kommer vi få plats med 10-12 hundboxar av olika mått självklart enligt alla regler.

Siktbarriär, vad finns det för olika alternativ?
Jag har kollat på bilder på hur andra gjort, men undrar nu om det faktiskt finns någon hemsida som säljer just för inomhus boxar till hund?

Det ska vara "snyggt", hålla för stora och något galna hundar 😉, samt ändå hyfsat bra pris.

Hur har ni gjort som har hundstall, eller hundrum inne?
 
Om du har facebook så rekommenderar jag gruppen ”Smarta lösningar för kenneln”, där finns lite inspiration hur andra har gjort det.

Själva har vi hundgårdsgaller som boxar även inomhus.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Planerar att bygga hundstall i framtiden. Tanken är att det kommer vara 8st boxar på 9m2, med varsin hundgård där 5st kommer att vara...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Fetaost
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 669
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 977
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 426
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp