Bygga ryggmuskler

F

flummdumm

Jag har inte orkat med att rida lika ordentligt som vanligt under vintern då det har varit så himla kallt och min ponny har tappat endel ryggmuskler. Nu ska vi sätta igång och bygga upp musklerna igen och jag har börjat fundera på vilket som är det bästa sättet att bygga just ryggmuskler på. Jag fick upp klättring och jobba bommar i huvudet. Men tänkte bara höra mer er bukare, vilka är era bästa tips för att bygga ryggmuskler, muskler i allmänhet och kondis på era pollar?? :bump:

Tacksam för svar :bow::bow:
 
Sv: Bygga ryggmuskler

Finns en nålad tråd längst upp på denna sida. Där kan du säkert få bra tips. ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 389
Senast: Calmiche
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på 10 år, varmblod som är grundriden och inkörd. Älskar arbete. Med värmeböljan som varit (är) har dock motionen...
Svar
6
· Visningar
1 414
Senast: mackan
·
Hoppning Hur lägger ni upp träningen nu i vinter? Vad behöver ni träna på? Har er häst vilat något? När börjar tävlingssäsongen? Som det ser ut...
Svar
3
· Visningar
1 439
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp