V
v_NiniZ_v
Ska bygga stall med tre boxar. 1 foderkammare + 1 sadelkammare.
Har ni några Tips om bl a praktiska saker m.m.?
Nina
Nina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
v_NiniZ_v skrev:Ska bygga stall med tre boxar. 1 foderkammare + 1 sadelkammare.
Nina
confetti skrev:då måste jag bara fråga: hur mkt kan det kosta att bygga stall (om man bygger det mesta själv). har planerat att någon gång (långt fram!) bygga ett stall med 8 boxar, duschrum, foderkammare, sadelkammare ohc något sorts utrymme för redskap och spån. och plats för hör på ett loft eller något.
![]()
confetti skrev:då måste jag bara fråga: hur mkt kan det kosta att bygga stall (om man bygger det mesta själv). har planerat att någon gång (långt fram!) bygga ett stall med 8 boxar, duschrum, foderkammare, sadelkammare ohc något sorts utrymme för redskap och spån. och plats för hör på ett loft eller något.
![]()
oj oj oj.. inte en aning.. det är ju många "praktiska saker" så det kan ju kosta lite..confetti skrev:då måste jag bara fråga: hur mkt kan det kosta att bygga stall (om man bygger det mesta själv). har planerat att någon gång (långt fram!) bygga ett stall med 8 boxar, duschrum, foderkammare, sadelkammare ohc något sorts utrymme för redskap och spån. och plats för hör på ett loft eller något.
![]()
piggis_83 skrev:-plats i stallet för täckeshängare, gärna en förvaringskorg på varje box oxå för nattbandage osv
-en hopfällbar sadelhängare vid skötselplatsen i stallet är mkt bra!
Salandge skrev:krubbor som man kan fälla utåt mot gången när man ska fodra.
v_NiniZ_v skrev:Vart finns dom att köpa??
v_NiniZ_v skrev:Wauu... vilket av alla stallet var det som ni byggde..!?
Riktat åt ALLA på detta forumet:Bara så att ni vet; jag undrade vad man kan ha för inredning bl a i stallet.. inte hur mycket det kostar att bygga o s v som nästan alla svarar på!