Bukefalos 28 år!

Bygga stall

C

CoraO

Någon som vet vart man kan köpa färdiga stall? Alltså sådana som levereras med en beskriving och sedan bara byger upp :crazy: lite konsitg bskkriving kanske :D
 
Sv: Bygga stall

Brukar finnas flera annonser i hästtidningarna på tidningshyllorna i kiosken! Du har säkert råd att köpa några för att kolla annonser eftersom du har råd att köpa stall! ;) Väl där får du säkert uppslag att gå vidare. De flesta brukar ha färdiga hemsidor att kolla på.
 
Sv: Bygga stall

på hästnet.se så finns det förteckningar över stall-leverantörer och deras hemsidor....är själv intresserad av att veta priser på "färdiga" byggnader,då det inte står p deras hemsidor.
 
Sv: Bygga stall

står det inte pris på någon av hemsidorna?
 
Sv: Bygga stall

haha antagligen.. var också nyfiken på vad priserna låg på..
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
953
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
679
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Nya grannar i villaområde där vi har stall/lösdrift för tre hästar. Vinterhagen ligger mot grannens tomt men mer än 4m från huset och...
2
Svar
36
· Visningar
4 984
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 678
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp